چاپ مطلب چاپ مطلب

کحالی: پروژ های نیمه تمام را با بریدن یک ربان افتتاح نکنید

اختصاصی همای گیلان:جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر با ریاست رضا کحالی معاون فرماندار آستانه اشرفیه و با حضور بابایی رئیس دفتر امام جمعه شهرستان ، خوشحال بخشدار کیاشهر ، شفیعی شهردار  آستانه و دیگر مسئولین ادارات شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

download (1)

در ابتدای این جلسه گزارشاتی توسط دبیر جلسه ازتعداد پروژه های در دست افتتاح در ایام دهه فجر ارائه واز افزایش این پروژه ها از۲۹ پروژه سال گذشته به ۷۴ پروژه با اعتبار حدود ۴۹۰ میلیارد ریالی در این ایام خبر داد.
سپس رضا کحالی معاون فرماندار محور جلسه را موضوع آمادگی برای بزرگداشت دهه فجر وبرگزاری یادواره شهدا عنوان کرد.
کحالی با بیان اینکه تمام توان خود را به کار میگیریم تا با قدرت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب و ایام دهه فجر را برگزار کنیم از مسئولین خواست تا درصورت وجود مشکلات و موانع در برگزاری برنامه های دهه فجر با بیان آنها بتوانیم به رفع این موانع بپردازیم.
وی افزود : در برگزاری مراسمات می بایست هزینه ها  را کنترل کنیم.
کحالی اضافه کرد: ضمن کنترل هزینه ها باید شان این ایام حفظ شود و این دهه را با شکوه تر برگزار کنیم.
معاون فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه ممکن است بعضی از پروژه ها به صورت ۱۰۰ در صد به پیشرفت فیزیکی نرسد از مسئولین خواست تا پروژه ایی را به صورت نیمه تمام و تکمیل نشده افتتاح نکنند تا موجب ایجاد هزینه های دو برابر نشوند.
بابایی رئیس دفتر امام جمعه آستانه با بیان اینکه خدمت کردن در شهر آستانه به دلیل مذهبی بودن و ولایتی بودن با ارزش است گفت : مسئولین اگر به درستی وظایف خودرا انجام دهند مردم نیز قدر شناس خواهند بود.
بابایی تبلیغات ماهواره ایی را عامل ضربه زدن  به فرهنگ خانواده ها دانست که باعث می شود جوانان و نوجوانان آسیب دیده و از مسیر انقلاب منحرف شوند.
وی ادامه داد : با کارها و فعالیت هایی که صورت میگیرد باید خود را دربرابر دشمنی های دشمنان انقلاب و اسلام مسلح و بیمه کنیم.
بابایی همچنین با تاکید براینکه در تبلیغات دهه فجر نباید اصراف کنیم افزود : باید تبلیغات به درستی صورت گیرد  و همه مسئولین ، اصناف و بازاریان در اجرای برگزاری هر چه با شکوه تر دهه فجر و جشن انقلاب با هم همکاری کنند.
خوشحال بخشدار کیاشهر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از از فعالیت های صورت گرفته در این بخش برای برگزاری دهه فجر از مسئولین شهرستان برای شرکت در جشن انقلاب بندر کیاشهر در این ایام شرکت کنند.
سرگرد فیضیان جانشین سپاه ناحیه آستانه با بیان اینکه همه ما باید از سیره و روش زندگی شهدا درس بگیریم افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.
فیضیان در ادامه برنامه های سپاه برای برگزاری یادواره شهدا که در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار میگردد را برای حاضرین عنوان کرد.
در انتها با پیشنهاد کحالی مقرر گردید ادارات و نهادهایی که سال گذشته سپاه را در برگزاری یادواره شهدا در امر هزینه یاری کردند امسال هم با افزایش ۲۵ درصدی این هزینه ها را متقبل شوند.
خبرنگار :علیرضا هاتف

download  download (2) download (3) download (4) download (5) download (6)

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …