چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فرماندار در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت بیان کرد : در زندگی اجتماعی حفظ اموال و دارایی های جامعه اهمیت بالایی دارد .

همای گیلان به نقل از  فرمانداری ماسال شکوری معاون فرماندار ماسال در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت شهر ستان که صبح امروز ۴اسفند ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: احساس امنیت به مراتب بالاتر از خود امنیت است و براین اساس با تلاش مجموعه دست اندرکاران باایجاد امنیت باید محیطی امن و آرامش خاطر برای جامعه و زندگی شخصی و اجتماعی و کسب و کار ایجاد شود .
وی افزود: اگر جامعه در حوزه تربیت انسان متدین و دین مدار بکوشند میتوان جامعه ای پویا داشت و ناهنجاری های جامعه را کاهش داد .
شکوری تاکید کرد: سرقت به عنوان حرفه برخی از افراد به طور سازماندهی شده انجام میگیرد که به صورت زنجیره ای و از پیش تعیین شده صورت می گیرد .
وی بیان داشت :سرقت به معنای معضلی اجتماعی است که باید تمهیدات لازم جهت رفع یا درمان آن اندیشیده شود.
معاون فرماندار در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش ضریب سرقت تصریح کرد:گشت رضوین در سطح شهرستان میتواند یک عامل بازدارنده باشد و اقدامات بازدارنده اعم از نصب دوربین های مدار بسته، قفل های ضد سرقت و قرارندادن وسایل در دسترس سارقین کمک زیادی به کاهش سرقت خواهد کرد.
معاون فرماندار ماسال در راستای پیشگیری از سرقت در ادارات و اماکن بربهره مندی از خدمات مراقبتی و سازمان یافته شرکت مهام وابسته به نیروی انتظامی استان توصیه نمودند.
وی بر لزوم پلاک کوبی احشام و پلاک گذاری ادوات کشاورزی جهت جلوگیری از سرقت احتمالی تاکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …