چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فرماندار لنگرود: پلاک های غیر بومی حق تردد در لنگرود را ندارند

معاون فرماندار لنگرود، با بیان اینکه پلاک های غیر بومی حق تردد در شهرها را ندارند و اعمال قانون می شوند، گفت: با دستور دادستان شهرستان لنگرود ورودی ها و خروجی های شهرستان مسدود خواهد شد.

همای خبر/علی امیدوار در کمیته شهرستانی ستاد کرونای لنگرود، با اشاره به تراکم جمعیتی این شهرستان، اظهار کرد: از شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود می خواهیم که مراکز واکسیناسیون و تعداد دوز واکسن کرونا را افزایش دهد.

وی با اشاره به بسته شدن ورودی ها و خروجی های شهرستان از ساعت ۱۲ ظهر امروز، تصریح کرد: شهرداران با همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بخشداران و دهیاران اقدام به مدیریت منع تردد در ورودی و خروجی شهرها کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود، با بیان اینکه پلاک های غیر بومی حق تردد در شهرها را ندارند و اعمال قانون می شوند، گفت: با دستور دادستان شهرستان لنگرود ورودی ها و خروجی های شهرستان مسدود خواهد شد.

امیدوار، با ابراز تاسف از مشاهده پلاک های غیر بومی در سطح شهر لنگرود از استان های جنوبی و مرکزی، اضافه کرد: پلاک های بومی تردد کمتری در شهرستان ها دارند و با ورود مسافران از سایر مناطق کشور مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا مشاغل گروه دو، سه و چهار تعطیل هستند، تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اصناف اقدام به نظارت بر تعطیلی بازار داشته باشد.

معاون فرماندار لنگرود، تجمع در صف نانوایی ها را بسیار زیاد دانست و بین کرد: نباید با مردم برخورد کنیم، زیرا جامعه نیز از شرایط موجود در رنج است و لذا امر به معروف و تذکر لسانی را در دستور کار نظارتی قرار دهید و به افرادی که ماسک ندارند، ماسک اهدا کنید.

وی با بیان اینکه شخصا در اکیپ های نظارتی بر اصناف حضور خواهم داشت، اضافه کرد: اصناف متخلف اول تذکر دریافت می کنند و در صورت عدم رعایت پلمب می شوند. مدیران ادارات نیز در صورت بی توجهی به دستورالعمل ها به دادستانی معرفی خواهند شد.

امیدوار، همچنین از شهرداران خواست نسبت به شناسایی و مسدود کردن معابر فرعی با همکاری نیروی انتظامی اقدام کنند و متذکر شد: بخشداران و دهیاران تعطیلی بازارهای محلی را در دستور کار قرار دهند.

معاون فرماندار لنگرود، در ادامه از رسانه ها خواست به تبییت اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه بپردازند و دغدغه ستاد کرونا را مطرح کنند و گفت: طی این مدت سواحل دریا تعطیل بوده و لذا شهرداری های چاف و چمخاله از ورود مسافران به ساحل جلوگیری کنند؛ متاسفانه با وجود شرایط بحرانی کرونا شاهد غریق بودیم که نشان می دهد مردم همچنان در سواحل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، امام جمعه لنگرود نیز، با تاکید بر لزوم همراه کردن مردم با ستاد کرونا، اظهار کرد: افرادی که روزمزد هستند و شغل ثابت ندارند، در این تعطیلی ها آسیب می بینند لذا باید مواسات را به سمت آسیب دیدگاه اقتصادی ناشی از کرونا ببریم.

وی با تاکید بر لزوم حضور نهادهای مردمی و گروه های جهادی در ستاد کرونای شهرستان، اضافه کرد: آمادگی داریم از همه امکانات ستاد نماز جمعه شهرستان برای کمک به شبکه بهداشت و درمان کمک کنیم؛ همچنین در صورت نیاز امکان تعطیلی نماز جمعه برای حفظ سلامت مردم وجود دارد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …