چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: نشست بررسی پیشرفت پروژه بندر تفریحی چمخاله/ تقدیر نماینده مردم شهرستان لنگرود از سازمان بنادر و دریانوردی

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت:

نشست بررسی پیشرفت پروژه بندر تفریحی چمخاله/ تقدیر نماینده مردم شهرستان لنگرود از سازمان بنادر و دریانوردی

 

 

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نشست بررسی پیشرفت پروژه بندر تفریحی گردشگری چمخاله با حضور مدیران کل استان خبرداد.

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مهدی نیکوکار با اعلام این خبر، اظهار داشت: موضوعات مختلفی همچون بررسی روند پیشرفت پروژه، زمین های پسکرانه، رفع معارض زمین ها و همچنین جذب سرمایه گذار در این نشست مطرح شد.

 

وی افزود: در این نشست مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، فرماندار شهرستان لنگرود، مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین معاونین ادارات کل راه و محیط زیست استان حضور داشتند.

 

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه فاز نخست بندر تفریحی گردشگری چمخاله در گام پایانی قرار دارد، خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین تمام ارگان ها و ادارات کل در جریان است و امیدواریم هر چه زودتر موانع پیش رو با اهتمام همه ارگان ها رفع شود تا شاهد اتمام هر چه زودتر این پروژه بزرگ و اشتغال زایی در منطقه باشیم.

 

گفتنی است، پرویز محمدنژاد؛نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات سازمان بنادر و دریانوردی در منطقه و پیگیری های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، از ادارات کل استان خواستار تعامل بیشتر در راستای تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله شد تا هر چه زودتر مردم شهرستان از برکات وجود این بندر تفریحی بهره مند گردند./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …