چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: موانعی که سد راه تولید است باید کاملا دیده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: موانعی که سد راه تولید است باید کاملا دیده شود و نگاه به امر تولید را در تولید کنندگان اثر بخش کنیم.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در رضوانشهر، با تقدیر از زحمایت و پیگیری های مهندس مظفری سرپرست فرمانداری رضوانشهر و همچنین نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شواری اسلامی و مدیران کل استان و شهرستان در بحث ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید گفت: بانک ها بیشترین مشارکت را در این راستا از خود نشان داده اند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل کم نظیری که در رضوانشهر هست نگاه های توسعه و رونق اقتصادی منطقه را، رو به جلو خواهد برد.

مهندس احمدی با بیان اینکه یازدهمین جلسه کارگروه استان که امروز در رضوانشهر تشکیل شد گفت: آنچه که صاحبان صنایع و تولید کنندگان در بحث محورهای تولید مطرح می کنند که در اینم راستا از بانک ها بیشتر انتظار داریم، بنابراین موانع اداری کمتری باید متقاضیان را درگیر نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: بسیاری از مصوبات را می گذرانیم ولی در لابه لای کارها معطل مانده ایم باید با نظارت کامل این مشکلات را برطرف نمائیم.

وی خطاب به مدیران استانی و شهرستانی با بیان اینکه فلسفه تشکیل کارگروه برای رونق تولید است گفت: موانعی که سد راه تولید است باید کاملا دیده شود و نگاه به امر تولید را در تولید کنندگان اثر بخش کنیم، نباید اجازه دهیم که آنان از کارگروه ها و بانک ها گلایه مندی داشته باشند.

ایشان افزود: برای رونق اقتصادی در راستای تولید و رفع موانع بیش از ۲۱ میلیارد تومان به شهرستان رضوانشهر اختصاص داده شده که باید محورهای توسعه و اولویت ها مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین از مدیران بانک ها برای جذب اعتبارات و رونق تولید، خواست که در مورد عملکرد خود آمار قابل دفاع داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رضوانشهردر ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی و خیرمقدم به تمامی مدعوین با ارائه آمار در زمینه های تولید و اشتغال شهرستان خواستار رفع مشکلات و برطرف نمودن موانع تولید واحدهای اشتغال زاء که مشکلاتی با ارگان های مختلف بویژه بانک ها و محیط زیست را دارند شد.

مهندی محمد مهدی مظفری با دعوت از اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان و شرکت تولید کنندگان که با مشکل مواجه هستند در این نشست مقدمات رفع موانع اقتصادی و تولیدی آنان را از کارگروه استانی خواستار شد.

شکری نماینده حوزه انتخابیه در این نشست گفت: همه ما در ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مانند مأمور و مسئول یک محور مهم هستیم و برای رفع موانع باید تلاش کنیم، در این وضعیت اقتصادی وخیمی که در شهرستان وجود دارد از همه اعضای کارگروه می خواهم دست ما را هم در سطح کشور بگیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این نشست گفت: پرونده هایی که در کارگروه هست و از طریق دولت اقدام می شود باید سامانه مربوطه در بانک ها و سازمان ها موجودیت یابد که مصوبات از طریق سامانه ابلاغ می گردد.

دلق پوش بیان داشت: ۱۵۹ طرح با ۲۵۰ میلیارد تومان را به بانک های عامل استان اعلام کردیم که باید در سامانه بنشیند، بنابراین نظارت و ارزیابی جدی هم خواهیم داشت.

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …