چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون وزیر صمت در بازدید از کارخانجات تولیدی گیلان اعلام کرد: تلاش ویژه وزارت صمت در حمایت از تولید کنتدگان صنایع خرد و کلان/


معاون وزیر صمت در بازدید از کارخانجات تولیدی گیلان اعلام کرد:

تلاش ویژه وزارت صمت در حمایت از تولید کنتدگان صنایع خرد و کلان/
تولیدکنندگان با سامانه های تجارت و ۱۲۴ در تبادل اطلاعات باشند

حسین فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با همراهی تیمور پورحیدری ، مدیرکل صمت گیلان  از کارخانجات دستکش،گیلان و پارس خزر بازدید کرد.

همای خبـر – حسین فرهبد زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بازدید از دو کارخانه پارس،خزر و دستکش گیلان با ذکر اینکه وزارت صمت و سازمان های حمایتی نگاه ویژه خود را بر رفع موانع صنایع خرد و کلان کشور معطوف کرده است ، گفت :
هم علاقمند بودیم و هم وظیفه داشتیم در راستای سیاستهای حمایت از تولید و حمایت از حقوق مصرف کنتدگان و تولید کنندگان به حضور برسیم.

وی ضمن تشکر از مدیریت پارس خزر و دستکش گیلان و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت : با مسئولین استانی و مقامات وزارت صنعت، معدن تجارت و اتاق سرمایه گذاری در رفع دغدغه های صنایع گیلان وارد تعامل خواهیم شد.

وی با ذکر اینکه پارس خزر یک برند شناخته شده در سطح کشور و در بازارهای خارجی است گفت: هم خودم هم هیات همراه بنده از مصرف کنندگان محصولات پارس خزر هستیـم.

معاون وزیر صمت در بازدید از خطوط کارخانه تولید پنکه ، پلوپز و چند محصول دیگر از کارخانه پارس خزر اشاره داشت: طبق مشاهدات، تیم این کارخانه فنی و متخصص است و پارس خزر یک برند شناخته شده است.
وی افزود: کالای ایرانی و از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته از بعنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید استان گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار میگیرد و در کارخانجات دستکش گیلان نیز شرح مشکلات ارزی و موانع توسعه اشتغال شنیده و ثبت شد.

فرهید زاده تاکید داشت: در تعاملی که با همکاری تمامی تولید کنتدگان خواهیم داشت ، تلاش ها در مسیر کاهش هزینه های جاری و افزایش چرخه تولید خواهد بود و توقع این است که تولید کنندگان نیز انرژی خود را صرف بالا بردن کیفی محصولات تولیدی نمایند چون حمایت از قشر مصرف کننده نیز از وظایف ذاتی ماست.

وی تصریح کرد: ضروری است اقتصاد تعادلی و اقتصاد مقاومتی در شرایط بسیار خاص کشور مد نظر قرار گیرد و در میزان عرضه و تقاضا تعادل حفظ شود.
رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: مردم خود بهترین قاضی هستند و میزان عرضه و تقاصای هر محصول حاکی از کیفیت و کارآیی هر محصول است.

وی گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی و به خصوص در بخش لوازم خانگی توجهات و نگاه ویژه مد نظر قرار میگیرد.

فرهید زاده تاکید داشت: تولید کنندگان با سامانه تجارت و سامانه ۱۲۴ در تبادل اطلاعات باشند .

انتهای پیام/ پایگاه اطلاعرسانی همای خبـر( همای گیلان)

About نسرین عشقی

Check Also

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/ بیش از ۱۴۰ طرح نیمه …