چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون وزیر صمت در دیدار با تولید کننده صنایع دارویی گیلان گفت: تولیدکنندگان محصولات پزشکی در نخستین جایگاه حمایتی دولت و حاکمیت هستند

معاون وزیر صمت در دیدار با تولید کننده صنایع دارویی گیلان گفت:

 

تولیدکنندگان محصولات پزشکی در نخستین جایگاه حمایتی دولت و حاکمیت هستند

همای خبر نقل از  روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق کنتدگان و مصرف کنندگان در بازدید از کارخانه تولیدات محصولات دارویی کاسپین تامین که با همراهی مدیر کل صمت گیلان صورت گرفت اعلام کرد: محصولات دارویی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامتی اقشار جامعه در جایگاه اول حمایتهای ویژه دولت و حاکمیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حتی اقلام و کالاهای اساسی مرتبط با ارزاق عمومی نیز پس از دارو و در رتبه دوم حمایتهای دولت و حاکمیت هستند.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه شرکت کاسپین تامین یکی از شش صنایعی است که روز گذشته گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود،گفت: سازمان غذا و دارو در شورای عالی قیمت گذاری نماینده ویژه دارد و افزایش قیمتها در این بخش با نظرات این نماینده و با بیشترین تعاملات تعیین میگردد.

وی ضمن تقدیر ویژه از زحمات و دغدغه های این شرکت تولیدی در پایین نگه داشتن قیمت تولیدات دارویی از مدیر شرکت کاسپین دارو بعنوان تولید کننده ای با توانایی های ویژه نام برد.

حسین فرهید زاده و مدیرکل صمت گیلان و هیات همراه در این بازدید از بخشهای مختلف این شرکت تولیدی؛ محصولات پزشکی که در اتاقهای استریل و از پشت دیوارهای شیشه ای قابل رویت بود، بازدید کردند.

فرهیدزاده گفت: دغدغه تولیدکنندگان این شرکت دارویی شنیده شد و در صدر امور قابل طرح و پیگیری در این مجموعه بازدیدها قرار گرفت.
گفتنی است ۵ شرکت صاحب نام در زمینه تولید انواع داروها در رشت فعالیت می کنند که ۱۷ درصد نیاز دارویی کشور را تامین می کنند.

انتهای پیام/ همای گیلان(همای خبر)

About نسرین عشقی

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …