چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون کمیته امداد گیلان: زکات فطریه سال گذشته در گیلان یک میلیارد تومان بوده است

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: زکات فطریه سال گذشته در گیلان یک میلیارد تومان بوده است.

همای گیلان: محمد علی رمضانی  ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به انجام ۵۰ طرح توسط کمیته توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان، اظهار کرد: ۱۰ طرح در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
13920522112317450979393

وی از برگزاری جشن رمضان در پنج شهرستان گیلان خبرداد و افزود: در شهرهای رشت،رودسر،لاهیجان،آستارا و تالش جشن رمضان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان با اشاره به اینکه مسئولان استان در سال گذشته در قالب طرح مفتاح الجنه به منزل هزار و ۲۰۱ مددجو سر زدند، افزود: امسال با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران و ائمه جمعه به منزل دو هزار مددجو سرمی‌زنیم.

رمضانی از توزیع ۵۰ هزار کیسه «همیاران مولا» در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان خبرداد و گفت: در این طرح اولویت کمیته امداد با یتمیمان است.

وی هزینه طرح «همیاران مولا» را در سال گذشته ۷۷ میلیون عنوان کرد و افزود: امسال این طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان با بیان اینکه کمیته امداد در سال گذشته با کمک مردم گیلان ۵۲ میلیارد تومان درآمد را سرسفره مددجویان قرارداد،خاطرنشان کرد: با تفاهم‌نامه با یک‌هزار و ۱۱۳ مسجد در سال گذشته ۴۸۶ هزارپرس غذا در مساجد در بین مردم توزیع شد.

رمضانی  از پذیرایی کمیته امداد گیلان در شب میلاد امام حسن مجتبی از ۱۰۰ هزار نفر مددجو خبرداد و تصریح کرد: در روز عید فطر آزادی زندانیان و در روز قدس جمع آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین از برنامه‌های کمیته امداد ست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان از افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری در استان خبرداد و افزود: در این مراکز به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

رمضانی با اشاره به ۵ هزار و ۳۲۱ یتیم در استان گفت: کمیته امداد ۲۴ هزار و ۴۴۹حامی در طرح ایتام و اکرام دارد.

وی حامیان طرح محسنین را هزار و ۷۱۴ نفر عنوان و تصریح کرد: این میزان حامی ۹۹۴ یتیم را پوشش می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان، زکات فطریه سال گذشته را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پیش بینی ما برای امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

رمضانی زکات و احسان کشاورزان  را در سال گذشته سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان  زکات کشاورزی جمع‌آوری شود./تسنیم

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …