چاپ مطلب چاپ مطلب

مقدم نیا مدرس دانشگاه : کلانشهر رشت را دریابید؛ اینجا روزی شهر اولین ها بود

همای گیلان – بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه:  رشت را دریابید اینجا روزی شهر اولین ها بود! وی گفت: متاسفانه چند سالی است که رشت ، شهری که در گذشته های نه چندان دور به عنوان شهر اولین ها معروف بود در شرایط نامطلوبی به سر میبرد.

اتفاقاتی همچون نداشتن شهردار به مدت یک سال در این شهر و… از جمله موارد تلخی است که در سایه ناکارآمدی حضور برخی از افراد که به دروغ مدعی خدمت بودند برای شهر باران های نقره ای رقم خورد.

وی افزود :حال با توجه به اینکه در خرداد سال آینده انتخابات شورای شهر رشت را پیش رو داریم ،بر اساس وظیفه ای که از این بابت احساس می کنم و همچنین اصرار برخی از دوستان که همواره به بنده نظر لطف داشتند ، قصد کاندیداتوری در انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی شهر را دارم.

مقدم نیا اظهار کرد: بدون شک در این عرصه خطیر پیش روی، همراهی و همفکری دوستان بزرگوارم که در تمام این سالها در کنار بنده حضور داشتند بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

فلذاضمن اعلام آمادگی به منظور ورود به انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی ، امیدوارم برادران و خواهران گرانقدرم ، بار دیگر همچون سابق بنده را مورد حمایت قرار داده و از همراهی و همفکری بزرگواران بهره مند شوم.

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …