چاپ مطلب چاپ مطلب

مهدوی: صندوق قرض‌الحسنه در روستاهای گیلان افتتاح می‌شود

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان گفت: صندوق قرض‌الحسنه روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: مهدوی: صندوق قرض‌الحسنه در روستاهای گیلان افتتاح می‌شود

سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان اظهار کرد: تشکیل ستادهای روستایی به فرمانداران ابلاغ شده است.

وی تشکیل ستادهای روستایی را با همکاری دهیاری، شورای محل و پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد و افزود: سال گذشته تعداد ۳۴ روستا برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

مهدوی با بیان اینکه امسال ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در ۳۵ روستای گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امکان ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در روستاهای بیشتری وجود دارد.

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان از افتتاح همزمان پروژه‌های روستایی در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور در یکی از استان‌ها خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های روستایی گیلان همزمان با دیگر استان‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌ها در گیلان عنوان کرد.

مهدوی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، تصریح کرد: جشنواره مذکور در سالن شش هزاری نفری رشت برگزار می‌شود.

*آذین‌بندی ۵۱ شهر گیلان

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گیلان در روز ورود امام (ره) به ایران مردم را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنند.

فرهاد کرمی از حرکت کاروان خودروهای عمومی شهری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و افزود: خودروهای عمومی به صورت تزئین شده حرکت می‌کنند.

وی آذیین‌بندی و چراغانی شهرها را از وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: ۵۱ شهر گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی آذیین‌بندی می‌شوند.

About

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …