چاپ مطلب چاپ مطلب

مهدی صفاتی،فرماندار شهرستان صومعه‌سرا: رسانه ها زبان گویای ما باشند

همزمان با هفته گرامیداشت خبرنگار فرماندار شهرستان صومعه‌سرا در جمع اصحاب رسانه گفت: از ظرفیت رسانه ها برای خدمت گذاری بیشتر به مردم استفاده می کنیم.


همای خبر/صفاتی در ادامه عنوان کرد: فرمانداران باید ارتباط خوبی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند.
وی افزود: رسانه ها زبان گویای ما باشند.
فرماندار شهرستان صومعه‌سرا هم چنین گفت: اصحاب رسانه بحث امید آفرینی را تقویت کنند.
وی افزود: امیدوارم با کمک اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت های این شهر نقشه راه برای خدمت به مردم کم توقع شهرستان داشته باشیم.
صفاتی در ادامه اظهار داشت: در دولت مردمی رئیسی در شهرستان ،با رویکرد جهادی کارها پیش می رود.
وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان خادم مردم هستند.
فرماندار شهرستان صومعه‌سرا افزود: حاج قاسم سلیمانی با ترسیم روحیه جهادی در عرصه های محرومیت زدایی پیش قدم بود واین روحیه به عنوان مکتب
باید شناخته شود.
وی در ادامه تصریح کرد: مدیران باید در میدان و پای کار و جهادی باشند.
فرماندار شهرستان صومعه‌سرا
افزود: شأنیتی برای خود نمی‌دانیم ،باید در وسط میدان باشیم تا نیروهای ما در میدان و عرصه جهادی خدمت رسانی کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: در ۱ سال اخیر در دولت رئیسی با وجود همه تحریم ها و مشکلات ما قطعی برق نداشتیم ،هم چنین تهیه ،توزیع و واکسیناسیون واکسن کرونا در سه دوز در کشور انجام شد.
صفاتی در ادامه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت و شهدا است و اعتلای این نظام خارج از همه عقیده های سیاسی باید مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به سال خشک زراعی افزود: با وجود تفاوت فاحش ذخیره آبی در پشت سد ها،با کار جهادی در ۲۸ هزار هکتار از شالیزارهای شهرستان خشکسالی نداشتیم.علاوه بر این با لایروبی ۲۰۰ عرصه آبندان درشهرستان،در تابستان ها از آبش برای کشاورزی استفاده خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان صومعه‌سرا هم چنین گفت: مشکلات زیادی در عرصه آرد و نان شهرستان وجود داشت که با پیگیری و بازدیدهای مکرر مسئولان این مشکلات به حداقل رسید.
وی درادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان صومعه‌سرا افزود: احداث پست ۶۳ کیلو ولت ضیابر و بهره‌برداری آن تا دهه فجر سال جاری، اجرای کابل خود نگهدار در روستاهای شهرستان، بهره برداری و زیر با ترافیکی رفتن پل ورودی شهر ، لایروبی رودخانه ها برای جلوگیری از سیلاب و حل مشکل آبرسانی تنیان از جمله پروژه‌ای مهم در حال احداث و اجرا می باشد.
در این نشست شهردار شهر صومعه‌سرا نیز ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار گفت: هفدهم مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار، نامگذاری شده است.
میثم کیانی فرد افزود: این روز شکوهمند،روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم، فرصت مغتنمی است تا به همه خبرنگاران،نویسندگان و روزنامه نگاران ،صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته شود.
وی درادامه تصریح کرد: کمک رسانه ها را در موضوعات شهری نیازمندیم.
رئیس شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا هم در این نشست ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار گفت:از فرماندار برای حمایت ها و پای کار بودن تشکر می کنیم.
محمد عربانی افزود: از زحمات و همراهی شهردار شهر صومعه‌سرا و اعضای شورای شهر هم که برای خدمت رسانی به مردم شهر انجام شده تشکر می کنم.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: خبرنگاران چشم بیدار مسئولان هستند و ما از پیشنهادات شان برای توسعه و ارتقای شهر استفاده می کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …