چاپ مطلب چاپ مطلب

مهران دوستدار خیر کمیته امداد لاهیجان : کار خیر تجارت پر سود با خداوند است اگر مورد آزمایش قرار گرفته ام توجه خداوند به اینجانب است

اختصاصی همای گیلان:مهران دوستدار خیر کمیته امداد لاهیجان که کارمند شهرداری و دارای شرکت ساخت و ساز می باشد در نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مدد جویان کمیته امداد در شهرستان لاهیجان گفت : هدف از انجام کار خیرجلب  رضایت خداوند منان می باشد این کار آزمایشی است از جانب خداوند که در مسیر راه انسان قرار می گیرد ضمن آنکه این کار به عنوان تجارت پر سود با خدا می باشد احساس می کنم اگر مورد آزمایش قرار گرفته ام توجه خداوند به اینجانب بوده است.

SAM_1294

وی افزود : از صمیم قلب باید اذعان نمائیم سودن کار خیر ،‌ مراتب چند برابر خدمت ارائه شده     می باشد. وقتی ملاحظه می کنم که  عزیزی در مسیر راه اینجانب قرار گرفته است احساس می کنم خداوند حواله سود دیگر در مسیر کار من قرار داده است.

این خیر اذعان داشت : نیت کمک به یتیم از زمانی که مجوز پروانه ساخت و ساز را دریافت نمودم آغاز شده و تصمیم گرفتم تا قسمتی از درآمد خود را صرف انجام کار خیر نمایم لذا با خیری رئیس کمیته امداد وقت صحبت نمودم و بسیار هم از این کار خوشحالم مهران دوستدار تصریح کرد : کمیته امداد در این راه خیلی پویا و رهگشا بود و یکی از خوبیهای  آن این است که انسان  مطمئن است که هزینه در راه مقصود صرف می شود.

وی خاطر نشان کرد : بهترین راه جهت کمک به این افراد کمیته امداد است لذا از برخی افراد که دغدغه چگونه کمک کردن را دارند می خواهم که  به کمیته امداد مراجعه نمایند.

 

 

 

About

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …