چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی : ازدواج تعالی و توسعه اخلاق در جامعه است

همای گیلان:ازدواج سرآغاز تشکیل خانواده جهت حرکت به سمت توسعه و کلامی زیر بیرق اهل بیت (ع) با محوریت دین مداری است که توجه به اخلاق مداری در آن نقش محوری دارد.

download

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق و ضمن استقبال از برگزاری نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» در رشت افزود : حاکمیت می باید زیر ساخت ها و بسترهای لازم را جهت ازدواج جوانان هر چه بیشتر مهیا و آماده سازد.

ایشان سختگیری خانواده ها در امر تشکیل خانواده توسط زوج های جوان را ، ریشه دار در مسأله فرهنگ دانست و نیاز و توجه به کار فرهنگی در ناهنجاری مذکور را از اولویت های برنامه سازان و متولیان فرهنگی عنوان کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و حمایت از حرکتی که باعث ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج و آسان شدن مسئله مراسم ها و برنامه های ازدواج بشود افزود : نمایندگان ملت در این امر هیچ قصور و کوتاهی را نخواهند پذیرفت و چه بسا که دولت نیز تاکنون در این زمینه عملکرد خوبی را از خود بر جای گذارده است.

نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» از ۲۷ بهمن الی ۱ اسفند ۹۳ در محل نمایشگاه های دائمی استان گیلان با حضور اصناف مرتبط با حول محور ازدواج و با اجرای برنامه های فرهنگی ، کارگاه های آموزشی ویژه جوانان ، نشست های مشاوره ای ، مسابقه فرهنگی و جشن های ازدواج دانشجویی برگزار خواهد شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ ارزش ها و فضایل اخلاقی بود

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ …