چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس حسن کریمی پورکاندیدای شورای شهرلنگرود:با توجه به سوابق اجرایی و بیش از ۳۰ سال تجربه مدیریتی بر آن شدم تا اندوخته های چندین ساله خود را در حد توان در خدمت شهروندان فهیم لنگرود قرار دهم

اختصاصی همای گیلان:مهندس حسن کریمی پور از جمله کاندیداهای مجرب شهر لنگرود به حساب می آیدخبرنگار ما مصاحبه با وی ترتیب داده است که هر شب قسمتی از این مصاحبه رو با هم می خوانیم:

سوال:چه شد که تصمیم گرفتید کاندیدای شورای شهر شوید؟

اگر سلسله مراتب مدیریتی را گذرانده ایم به این دلیل است که نظام برای ما سرمایه گذاری کرده ،لذا تصمیم گرفتم از اندوخته های مدیریتی که در این سالیان خدمت اجرایی داشته ام -اگر مردم فهیم شهر لنگرود این حقیر را لایق بدانند- در خدمت عمران و آبادانی شهرم استفاده نمایم.

یک فرد فنی در مدیریت شهری موفق تر است

سوال:فکر می کنید بعنوان یک فرد فنی چقدر می توانید در شورای شهر موفق باشید؟

از آنجائیکه مدیریت شهری تخصصی های مختلفی را می طلبد و یک عضو شورا عملا نمی تواند در همه تخصص ها صاحبنظر باشد اما چون مهمترین مقوله در مدیریت شهری ساخت و ساز و عمران می باشد لذا به نظر می رسد که یک فرد فنی موفقیت بهتری نصیبش شود.

سوال:نقش تجربیات و مسئولیت های مختلف خود را در شورای شهر چگونه می بینید ؟ 

با توجه به سوابق اجرایی و بیش از ۳۰ سال تجربه مدیریتی بر آن شدم تا اندوخته های چندین ساله خود را در حد توان در خدمت شهروندان فهیم لنگرود قرار دهم تا با تخصصی که مرتبط با مدرک تحصیلی ام می باشد بتوانیم با کمک مردم عزیز جهت آبادانی بیشتر شهرمان تلاش کنیم.

سوال:ویژگی های یک عضو موفق در شورای شهر چیست؟

۱- تخصص لازم و مرتبط در زمینه فعالیت شورا داشته باشد.

۲- تجربه لازم برای این کار را داشته باشد.

۳- دارای تعهد و صداقت در بیان و عمل باشد .

۴- به دور از هر گونه گرایش سیاسی ،تعامل لازم با سایر اعضاء داشته و جهت آبادانی شهر تلاش کند.

۵- اهداف و برنامه های مشخص داشته باشد.

۶- در میان مردم بوده و به خواسته های آنها توجه نماید.

۷- همواره خدمت  بی منت به مردم را وظیفه خود بداند.

۸- ویژگی بسیار مهم و حائز اهمیت اینکه اعضای شورا، نظارت کامل بر عملکرد شهردار داشته باشند و این ممکن نیست مگر اینکه افراد از تخصص و توان مدیریتی لازم برخوردار باشند تا بتوانند ناظر خوبی باشند.

۹-به خرد جمعی توجه داشته باشد./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …