چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس حسن کریمی پور با کوله باری از تجربه آمده است تاشهر من لنگرود را متحول کند

اختصاصی همای گیلان:بی شک کمترکسی است که نام مهندس حسن کریمی پور را به زبان بیاورداما در مورد سلامت نفس و اشتیاق اوبه  خدمت رسانی سخنی نگوید. مهندس کریمی پوراز مدیران خوب ،موقروباشخصیتی است که در دوران خدمتگزاری خود به نحواحسن به تکالیف و وظایف خود عمل نموده است . اوپس از کسب سالهاتجربه درعرصه مدیریت ، اکنون با کوله باری از اندوخته های مدیریتی ،به شهرخود بازگشته تا همه را در طبق اخلاص قراردهد. یکی از ویژگی های مهم وی این است که تحصیل کرده در رشته عمرانی است همان خلاء همیشگی که درشوراهای شهربا تمام وجود احساس می شود. دانش ،تجربه وسلامت ، فاکتورهای پیشرفت وترقی در مدیریت شهری است که می توان همه اینهارا در مهندس کریمی پور جستجوکرد.

لنگرودشهری است که دارای پتانسیل های فراوانی است که به نظرمردم، این شهربه جایگاه واقعی خود نرسیده است .ما مردم این شهر بعداز تمرین دموکراسی در انتخاب نمایندگان شهری، قدر مسلم امروز به درجه ای از دانش و فهم رسیده ایم تا در انتخاب اصلح ،اشتباه نداشته باشیم .پس باید فاکتورهای مثبت یک شورای شهرقوی را بررسی نمائیم تا در چهار سال آینده ،افسوس انتخاب بد را نخوریم .

یکی ازمهترین معضلات شهرهای کوچک این است که در انتخاب خود تعصبات وعرق قومی وقبیله ای را در دستور کار قرار می دهندکه این عامل ضررجبران ناپذیری به پیکره شهرمی رساند./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …