چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس سلطانی در دیدار با مدیران مخابرات گیلان: تلاش برای اعتلای مخابرات، مهم‌ترین زیربنای تحول اقتصادی در کشور است

مهندس سلطانی در دیدار با مدیران مخابرات گیلان: تلاش برای اعتلای مخابرات، مهم‌ترین زیربنای تحول اقتصادی در کشور است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مخابرات منطقه گیلان اظهارداشت: تلاش برای اعتلای مخابرات، مهمترین  زیربنای تحول اقتصادی در کشور است و برای  تحقق این موضوع، مهم ترین مساله، تلاش تمام بخش های شرکت و تصمیم گیران در رسیدن مجموعه مخابرات به توازن درآمد و هزینه است.

 

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در سفر به استان گیلان و دیدار  با مدیران استانی مخابرات منطقه که با  حضور مدیران ارشد مخابرات برگزار شد، اظهارداشت: توازن درآمد و هزینه و صرفه جویی در هزینه‌ها با اجرای طرح‌های خلاقانه، موجب توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور خواهد شد.

 

مهندس سلطانی افزود: صنعت مخابرات باید بچرخد تا هم حوزه ارتباطات در بخش های زیر ساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود .

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت، عمده سرمایه گذاری خود را روی صنعت مخابرات انجام می دهند و این نشان دهنده  اهمیت صنعت ارتباطات و  ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.

 

مهندس سلطانی گفت: در حال حاضر وضعیت صف‌آرایی دشمن، در جنگ ترکیبی و اقتصادی است، بنابراین برای جامه عمل پوشاندن به فرمایش‌های معظم رهبری و پیروزی در این جنگ اقتصادی، تلاش شرکت‌های بزرگ و همچنین حمایت از آن‌ها شرط لازم و کافی است.

 

وی با تاکید بر همدلی و همکاری برای رسیدن به موفقیت اظهار داشت: با وجود بسیاری از نامهربانی‌ها که موجب مشکلات عدیده‌ای برای کارکنان مخابرات و توسعه شرکت شده است امیدوار هستیم با هوشیاری و تدابیر درست، این شرکت که برای نظام جمهوری اسلامی لنگرگاه بسیار قوی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، زیرساختی و فضای مجازی است، به پیشرفت مورد نظر در ارائه خدمات برسیم.

 

مهندس سلطانی در دیدار با مدیران مخابرات گیلان گفت: تلاش در ارائه محصولات با کیفیت به مشتری، همواره بازار رقابت در عرصه کسب و کار را به پویایی می رساند، بنابراین شرکت مخابرات ایران با گستردگی شبکه در کشور، به‌رغم داشتن سهم بازار مطلوب باید بر اهمیت این موضوع تلاش کند تا از این بازار عقب نماند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با وجود محدودیت های منابع و تحریم ها، شرکت در جهت نوسازی شبکه و زیرساخت های خود تلاش می کند.

 

مهندس سلطانی همچنین بر ضرورت حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان تاکید کرد و افزود: این شرکت با توسعه فیبرنوری و نوسازی تجهیزات شبکه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت بهترین سرویس های مبتنی بر خدمات نسل های نوین ارتباطی فراهم سازد

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران روزنامه جمهوری اسلامی …