چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهردر جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت این شهرستان: ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر۶۴۲ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۳۵ نفر در هفته دولت امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت/ نگاه دولت سیزدهم، برای تقویت پایه های اقتصادی جامعه و راه گشا بوده است/ هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات یک ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز شنبه پانزدهم مرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت این شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه محرم و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند، لذا همه ما باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات یک ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: دولت مردمی و شخص جناب آقای دکتر رئیسی با حضور میدانی خود در کنار مردم و خصوصاً اگر در سطح استان نگاه کنیم حضور جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم گیلان به صورت شبانه روزی در کنار مردم ، همین در واقع نقطه قوتی بوده برای مردمان عزیز در استان گیلان و همان انرژی که استاندار محترم در کارهای خود دارند به فرمانداران خودش نیز القاء نموده است برای حضور میدانی و خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

مهندس صفوی بیان داشت: بنده از زمانی که به عنوان خدمتگزار در این شهرستا ن حضور یافتم، به کمک روسای ادارات خدمات خوبی از جمله در حوزه برق و مخابرات از همان بسته های حمایتی و هدایتی دولت مردمی با دستورات استاندار محترم به مردم شریف ارائه نمودیم، خدماتی که شاید در یک سال و نیم باید به این عزیزان داده می شد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: نگاه دولت جناب آقای دکتر رئیسی برای تقویت پایه های اقتصادی جامعه و راه گشا بوده است و اعتقاد دارم که با حضور جهادی شما مدیران و بازدیدهای میدانی خصوصاً در مناطق محروم و روستاها، بارقه امید در مردم زنده و پویا گردد.

وی تاکید کرد: باتوجه به گذشت یکسال از عمرکاری دولت جهادی وانقلابی همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، عملکرد دولت انقلابی را به سمع و نظرمردم برسانند.

فرماندار رضوانشهر گفت: به همت و تلاش کارگزان دولت مردمی در این شهرستان ، تعداد ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۴۲ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم در هفته دولت امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مهندس صفوی اضافه کرد: این پروژه ها شامل ۹۲ طرح اشتغال در حوزه گردشگری و تولیدی های خرد و صنعتی، ۴۷ واحد مسکن مددجویی، احداث پست هوایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه تامین برق و رفع ضعف برق، عمران شهری، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی، فناوری و ارتباطات، ساخت خانه بهداشت روستایی، بهسازی آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و اصلی به طول ۱۶ کیلومتر، اجرای طرح آبخیزداری، کشاورزی و … می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …