چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس غلامرضا گیل چالانی در جلسه شورای اداری ماسال اظهار کرد: با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.


همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس غلامرضا گیل چالانی ظهر امروز(چهارشنبه،۲۸دی) در جلسه شورای اداری ماسال اظهار کرد: با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش کنکور با اهتمام و نظارت ویژه برگزار می‌شود افزود: در حوزه منابع طبیعی اقدامات موثری صورت گرفته که نخستین اقدام، واگذاری دکه های مسیر ییلاقی است که همیشه در ۶ ماه دوم سال مشکل داشتند و باید جمع آوری می شد اما با هماهنگی هایی که با مدیر کل منابع طبیعی استان به عمل آمد قرار است این دکه ها واگذار شود.

وی با بیان اینکه دکه های بام سبز هم به کسانی که تصرف دارند واگذار می‌شود گفت: در خصوص واگذاری اراضی ملی به افرادی که متصرف قانونی هستند اقدامات لازم صورت گرفته و در دهه فجر به صورت نمادین چند روستا را واگذار می کنیم و مابقی روستاها هم به مرور زمان کار واگذاری و اجرای ماده چهار قانون ساماندهی در شهرستان انجام می شود.

گیل چالانی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع از طرف اصحاب رسانه باعث امیدواری و دلگرمی در بین مردم می‌شود.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در هفته های گذشته با بحث افت فشار گاز در برخی از استان ها مواجه بودیم که در گیلان با توجه به تشکیل قرارگاه این موضوع مدیریت شد و با همکاری مردم بحران گاز را تا این لحظه پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار کرد: از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که سیستم گرمایشی آنها شوفاژ است انتظار داریم تا از سوخت دوم استفاده کنند تا این بحران هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

گیل چالانی با بیان اینکه شخم زمستانه حتما توسط جهاد کشاورزی به مردم اطلاع رسانی شود افزود: بانک ها باید پیگیری های لازم را برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ داشته باشند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه ادارات برنامه های دهه مبارک فجر را تا تاریخ مشخص شده به روابط عمومی فرمانداری ارسال کنند گفت: بازدیدهایی که از روستاها صورت می گیرد نیاز است که مسئولان در راستای رفع مشکلات روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب دستگاه نمونه شهرستان از نگاه مردم خاطرنشان کرد: این نظرسنجی در پیج اینستاگرام توسط صفحه فرمانداری در حال اجرا است که در دهه فجر از مدیر نمونه از نگاه مردم قدردانی می شود.

دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در جلسه شورای اداری ماسال اظهار کرد: در سطح ملی، مجلس و نشست با سران قوا و وزیران علاوه بر اینکه در سطح کشوری نمایندگان تلاش می‌کنیم اما سعی و تلاش ما این است که بیشتر انعکاس دهنده مشکلات حوزه انتخاباتی خود باشیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: در زیرساخت هایی مانند راه، آب و برق و به ویژه راه های روستایی در شهرستان‌های حوزه انتخاباتی با مشکل مواجه هستیم.
وی گفت: طی نشستی که با معاون اجرایی رییس جمهور داشتم و با توجه به اینکه با مشکلات عدیده مواجه هستند، قرار شد برای ۵۰ روستای این سه شهرستان قیر در اختیار ما قرار گیرد.

محمدیاری با اشاربه اجرای پروژه سدهای لاستیکی تالش و ماسال تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی که سد لاستیکی ماسال داشته و از واجبات شهرستان است با تخصیص اعتبارات امسال شاهد افتتاح سد لاستیکی ماسال هستیم البته سد لاستیکی تالش کارهای بیشتری دارد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه برق رسانی هم با مشکل مواجه هستیم به گونه‌ای که در برخی از روستاها تیربرق‌های سال ۱۳۵۰ هنوز وجود دارد و در معرض سقوط است و ضعف برق در پیک مصرف از مشکلات این روستاها است.

محمدیاری با بیان اینکه در حوزه راه و برق با مشکلات عدیده مواجهیم و بیشتر مراجعات به ما در این راستا است اظهار کرد: مردم از دولت مردمی آیت الله رییسی که یک دولت انقلابی است انتظاراتی دارند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگرچه شاهد کم و کاستی هایی هستیم اما مردم ما نجیب هستند و با نظام مدارا می کنند و در این راستا ما مسئولان موظفیم در زمینه جهاد تبین، دستاوردهای این دولت برای مردم گفته شود تا یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه رسانه های تالش در بیان و تبیین دستاوردهایی که صورت گرفته فعالتر از رسانه های ماسال هستند گفت: رسانه ها باید علاوه بر انتقاد منصفانه و سازنده، بیان دستاوردها را در دستور کار خود قرار دهند.

محمدیاری با بیان اینکه در بحث مصارف باید دقت شود تا حقی از کسی ضایع نشود تصریح کرد: اعتبارات باید به صورت متوازن در اختیار مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حریم رودخانه ها در ماسال افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: این موضوع حریم رودخانه باید برای مردم تبیین می‌شد تا حقوق مردم ضایع نشود.

وی با بیان اینکه همه ما مسئولیم و پذیرفتیم که یک جایگاه را تصدی کنیم اظهار کرد: امروز اگر بخواهیم در جایگاهی که هستیم ذره‌ای کم کاری کنیم ضربه آن به نظام وارد می‌شود و موظفیم توانمان را بیشتر کنیم زیرا استکبار همه توانش این است که ضربه به این نظام بزند و ما باید با اتحاد و اتفاق نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

محمدیاری خاطرنشان کرد: رضایتمندی در مردم پیش نخواهد آمد مگر اینکه مسئولان در بین مردم حضور پیدا کرده و انقلابی عمل کنند که شعار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …