چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس قاسمی فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان: مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری/ رضوانشهر در وضعیت زرد کرونایی/ اطلاع رسانی و تشویق مردم جهت دریافت واکسن کرونا

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز یکشنبه هفتم آذر مهندس محمود قاسمی در بیست و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: بر اساس اعلام رنگ بندی ستاد مقابله با کرونا، شهرستان رضوانشهر از وضعیت آبی کرونایی به رنگ زرد تغییر کرد.

وی با تاکید بر رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری همچنان ضروری است و باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه از جامعه هدف بالای ۱۲ سال ۹۰/۳درصد دز اول واکسن را دریافت نموده اند، تاکید کرد: بخشداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و پایگاه های مقاومت بسیج و خانه های بهداشت روستایی جهت اطلاع رسانی و تشویق مردم به منظور دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

فرمانده قرارگاه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رضوانشهر افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به تشکیل تیم اکیپ سیار به منظور تکمیل روند تزریق واکسیناسیون صنوف و شهروندان با همکاری سپاه ناحیه و اتاق اصناف و نیروی انتظامی و شوراهای اسلامی و دهیاران اقدام نمایند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بازگشایی مدارس با قدردانی از مدیران مدارس، معلمان و خانواده‌های دانش آموزان تاکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان نسبت به رصد و شناسای دانش آموزانی که هنوز واکسینه نشده‌اند، جهت دریافت واکسن این افراد اقدام نمایند.

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …