چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس کحالی : لوله گذاری در نقاط مختلف شهر ادامه دارد ..

مهندس کحالی : لوله گذاری در نقاط مختلف شهر ادامه دارد ..
به گزارش سرویس اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری لاهیجان

مهندس کحالی شهردار لاهیجان در گفتگویی با اشاره به مطالعات و شناسایی نقاط آبگیر شهر،از اجرای لوله گذاری بی وقفه در سطح شهر خبر داد و افزود: با توجه به شرایط فصل بارش ، با برنامه ریزی مدون به هیچ وجه در اجرای این پروژه ها درنگ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد : شهرداری لاهیجان پس از آغاز این طرح ، لوله گذاری نقاط مختلف از قبیل : خیابان کاشف شرقی (سه راه قیام)- کوچه های کاج و بنفشه – شهرک سلمان – میدان گیل – خیابان شهید کشاورز- جنب کمیته امداد امام خمینی (ره)- خالو باغ – بلوار شهید انصاری – خیابان فیاض لاهیجی و میدان عاقلیه را به اتمام رسانده است .

مهندس کحالی اضافه کرد : با تشکیل کارگروه کارشناسی و اولویت بندی نواحی سطح شهر ، درحال حاضر لوله گذاری منطقه یوسف آباد به طول ۱۷۰ متر به همراه ایجاد ۱۰۰ متر کانال روباز به پایان رسیده است .

وی همچنین اجرای این پروژه در بلوار توحید شرقی جنب جایگاه CNG و میدان شیخ زاهد ، در مجموع به طولی برابر ۲۶۰ متر را از اقدامات عظیم شهرداری در هفته های اخیر دانست و از ادامه فعالیت عمرانی در این حوزه خبر داد .

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …