چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس میر غضنفری: تدبیر مسئولین می‌تواند ایجاد امید در مردم کند

جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در تاریخ۹۸/۴/۱۵ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس میر غضنفری فرماندار شهرستان برگزارگردید .
اختصاصی همای گیلان، طی این جلسه فرماندار شهرستان گفت: عزتمندی ایران اسلامی قطعاً محصول خون شهدا و فرزانگان نظام است که در پای میز مذاکره محکم ایستاده اند و قد علم می‌کنند. نیروهای اطلاعاتی در کنار نیروی انتظامی با سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا ضربه شصتی نشان دادند که پیامش برای دشمنان این بود که ایران با هیچ کشوری شوخی ندارد و اگر کشوری بخواهد در کنار آمریکا پهلو گیری کند شکست خواهد خورد.
در ادامه میرغضنفری شایستگی مدیران برای جلب رضایت مردم را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد نگرانی امروز ما جنگ اقتصادی است که زندگی مردم را هدف قرار داده است امروز برای دولتی که تمام توان خود را برای خروج از تنگناهای اقتصادی گذاشته است شایسته نیست مدیری نتواند رضایت مردم را جلب کند ک در اینصورت باید تلاش مضاعف داشته باشد.
مقاومت مردم برای ما پیامی دارد و بر ماست که تلاش کنیم برخی از مشکلات را از پیش رو برداریم، تدبیر مسئولین می تواند ایجاد امید در مردم کند که امروز بیش از هر چیز دیگری نیاز به امید مردم داریم لازم به ذکر است تدبیر مدیران امید را در مردم ایجاد میکند مدیران باید از نظرات مردم وکمک گرفتن ازخود مردم که عاملی برای بهبود کیفیت مدیریت است استفاده کنند.
فرماندار شهرستان مراعات قانون را مسئله مهمی برشمرد و گفت: مراعات قانونی کنید مراعات قانونی – انضباط اداری مهم است خصوصا طی این یک ماه و تغییر ساعت کار برای بهبود انرژی و استفاده بجا از حامل انرژی رعایت شود مورد دیگر ،تکریم ارباب رجوع است
میرغضنفری گفت: در سال جاری دغدغه هایی داریم درست است که لاهیجان از شاخص برخورداری از اعتبارات در استان رتبه ی یک را داراست اما شبکه ها و زیرساخت های ما فرسوده است یک بازنگری باید ایجاد شود که خودم به شخصه پیگیرم از نماینده ی شهرستان نیز انتظار دارم که یک بازنگری برای شاخص بهره‌مندی برخورداری از اعتبارات داشته باشد.
در پایان فرماندار شهرستان لاهیجان از برگزاری جشنواره چای در ۲۱ تیر ماه خبر داد و ضمن تشکر از مسئولین مرتبط گفت لاهیجان همیشه در جشنواره‌ها پیشتاز بوده است.

خبر نگار و عکاس شقایق و آتنا کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …