چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا در جمع مدیران و سرپرستان حوزه تولید: ✔️ با همدلی بوجود آمده بین کارکنان در فضایی یکدست و صمیمی به سمت تولید پایدار حرکت خواهیم کرد

💠 مهندس کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا در جمع مدیران و سرپرستان حوزه تولید:

✔️ با همدلی بوجود آمده بین کارکنان در فضایی یکدست و صمیمی به سمت تولید پایدار حرکت خواهیم کرد.

🧊 به گزارش همای خبر، باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران و سرپرستان حوزه تولید با اشاره به آغاز تولید بصورت کارمزدی از ابتدای مرداد ماه سال جاری گفت:

🔻 با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته با شستا، تاپیکو و تاسیکو مقرر گردید تولید بصورت کارمزدی از اول مرداد ماه سال جاری آغاز گردد.

⏺️ایشان با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بخش های مختلف کارخانه برای تحقق تولید پایدار و مستمر در چوکا خاطرنشان کرد:

☑️ با همدلی کارکنان شرکت چوکا راه پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و با همدلی بوجود آمده به این مرحله رسیدیم که این دوره را هم با تمام توان طی خواهیم نمود.

🔳 مدیرعامل شرکت چوکا افزود: کارکنان شرکت چوکا با پایین آوردن ضریب تبدیل ثابت کردند که توانایی تولید انواع کاغذ بسته بندی را دارند.

✔️ باقر کاظمی با بیان این مطلب که اعتقاد مدیریت شرکت، حمایت و پشتیبانی مداوم از کارکنان است گفت:

🛑 در بحث معیشتی کارکنان در سخت ترین شرایط خود را ملزم به حمایت از کارکنان می دانیم و از طریق شورای اسلامی کار که پل ارتباطی بین مدیریت و پرسنل هستند موارد را با جدیت پیگیری می کنیم.

⬛️ وی با اشاره به  شفافیت ایجاد شده در کلیه سطوح شرکت بیان داشت : در تمامی زمینه ها خود را موظف به پاسخگویی می دانیم و هیچ مسئله ای در چوکا پوشیده نیست و کل شرکت بسان یک اتاق شیشه ای قابل بررسی می باشد/انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

اقدام فرهنگی و ترویج فرهنگ محیط زیست و تنویر افکار عمومی

اقدام فرهنگی و ترویج فرهنگ محیط زیست و تنویر افکار عمومی حضور پرسنل شهرداری چاف …