چاپ مطلب چاپ مطلب

سعیدی‌کیا چهارشنبه به گیلان می آید

 همای گیلان: موسی پاکدل: مراسم اهداء و واگذاری رایگان ۱۰۰۰ فقره اسناد واگذاری املاک علوی دوازدهم آبان ماه در واجارگاه برگزار می گردد

رییس اداره اموال و املاک شرق گیلان گفت: این یک هزار فقره اسناد واگذاری املاک علوی توسط رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مردم اهدا می شود . 

پاکدل در جلسه هماهنگی مراسم  بیان کرد:  با عنایات رهبر معظم انقلاب و پیرو تاکیدات معظم‌‌له یک هزار فقره از اسناد واگذاری آماده شده است و طی مراسمی ، روزچهارشنبه دوازدهم آبان ماه در مسجد جامع واجارگاه به مردم عزیز شهرهای کلاچای ، واجارگاه و روستاه های اطراف ، توسط مهندس سعیدی‌ کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ،اهدا می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح واگذاری به افراد بی بضاعت و کم بضاعت منطقه تعلق می گیرد و مهلت تشکیل پرونده‌های مذکور تا تاریخ اول مهرماه سال ۹۷ تمدید شده است.

 پاکدل افزود: این مهلت قابل تمدید نیست وانتظار داریم دهیاران و همچنین شوراهای اسلامی روستاها و شهرها ، همکاری لازم را با کارگروهای بنیاد بعمل آورند تا هر چه سریعتر افرادی که اراضی بنیاد علوی را در اختیار دارند و مشمول آیین نامه میگردند از طرح واگذاری رایگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …