چاپ مطلب چاپ مطلب

 موش موشک روس!/ محمود سلمانی

همای گیلان: در باره ی خرید سامانه ی S 300  نکاتی عرض می شود طبق معمول سعی می شود (تعهد نمی دهم!) تکرار سخن دیگران نباشد .

mail.google.com_-14

هرچیزی که حتی اندکی ما را قوی تر کند، جیغ جیغ خون! دشمن را بالا می برد و او تمام تلاشش را می کند تا این ملت ها به ویژه ملت مستقل و مقاوم ایران، ناتوان تر، پریشان روزگار تر و گرفتارتر باشد تا او به راحتی خون بمکد و پروارتر شود. همینگونه در باره ی خرید این سامانه ی دفاعی پیشرفته ی S 300   سالهاست موفق عمل کرده و دریافت این حق را به تاخیر انداخت، با همان نیت هزاران ناجوانمردی و جنایت دیگرش علیه ملت ایران؛ تحریم های مستقیم و غیر مستقیم سی و چند ساله، جنگ تحمیلی، دروغ های بی پایان رسانه ای و … .

این موضوع یک نشانه ی آن است که سیستم حاکمیتی روسیه بر خلاف برخلاف تصور برخی که متاسفانه همیشه به جای تکیه بر توانایی های خود و خدای متعال، دنبال حمایت دیگران هستند، مستقل نیست.

نیز، باید این نکته را توجه کنیم که همین همکاری های اندک “دیگران” هم لطف خداوند است و قدرت و تدبیر رهبری بی نظیر انقلاب و مَرد خدا و متوکلاً علی الله .

و دیگر نکته، نیاز آنهاست به آبهای گرم و راه تجاری امن و ارزان ایران و استفاده از قدرت منطقه ای ایران برای موازنه ی قدرت به نفع خود و سوء استفاده به نفع صهیونسیم، به بهانه ی پلیس خوب بودن و نکاتی دیگر از این دست و الّا، زخم های کاری یادگار “دوست نمایی” مثل روسیه ی روسیَه (آنجا که به جنایات تاریخی روسیه علیه ملت ما بر می گردد) بر پیکره ی ایران زمین بزرگ و بر قلب ایرانیان، جغرافیایی گسترده تر از ایران امروزی دارد؛ زخم هایی به بزرگی ترکمنستان، آذربایجان، قره باغ، ارمنستان، گرجستان و … که هنوز خون تازه از جایش بیرون می زند و هستند از دور گشتگان از وطن که هنوز “زنده اند” و چون عضو جدا شده از بدن می طپند و تمنای وصل دارند…

اعتقاد دارم، درصد بالایی از رفتارهای روسیه، حتی بسیاری از دعواهای زرگری اش با آمریکا و از آن بزرگ تر جنگ سردی -که هیچ وقت گرم نشد! –که بین شوروی و آمریکا برقرار که نه “برفرار”!! بود طراحی شده ی ماسونری جهانی بوده  و هست .

آنچه درباره ی روسیه عبرت آموز است این است که آنچه دولت امروز روسیه را وادار به برخورد حتی ظاهری با جبهه ی آمریکا می نماید اراده و علاقه ی آن ملت به قدرت و اعتماد به نفس آنها است که دولتها را مجبور به برخی رفتارها می کند که این مبحث خود جایی واسع می طلبد .

فقط این میان، یک نکته را باید در نظر داشت که برخی “دوستان” انقلاب، با اغراق در شخصیت آقای پوتین و همکاری های اندک روسیه با ایران، کار را دارند به مداحی روسیه ! می رسانند که بنده اکثریت این دوستان را در راه اشتباه و اندکی از ایشان را در راه خیانت گاه ناخواسته و گاه با تعمّد می دانم که ماسونری جهانی و سرویس های جاسوسی کارشان را خوب خوب که نه؛ بد بد! بلدند …

و البته آمریکا، مظهر استکبار و شرارت ذاتی بی پایان دولتمردانش را به این بهانه از خاطر نمی زداییم و مشخص است که راه رفتن و تنفس در دنیای امروزی، آنهم به صورت مستقل از راه رفتن بر لبه ی شمشیر سخت تر است و هنری می طلبد که خداوند به لطف و رحمتش مرد پر هنری را راهبر این کشتی فرموده که سپاسش باد.

اما آنچه در این میان برای آمریکا و بچه محلّ هایش! (بچه های محل استکبار!) وحشت آور است، مهندسی معکوس ماست.

یاد شهید طهرانی مقدم به خیر که از ۵ تا موشکی که با جان کندن زمان اوج جنگ خریدیم، دو تایش را – بی توجه به جیغ جیغ “پوشکی” های ضد موشکی امروز!- ( شاه پرست ها و برخی ملی گراهای غرب زده ها را می گویم فکر بد کنید مدیونید! فقط یک تیتر تویتری علیه قدرت دفاعی ما کارنشده که) کِش! رفت و با توکل و اراده، چنان کرد که ادامه ی نعمات این جهاد عظیمش، تن متکبرِ مستکبران را در شرق و غرب عالم می لرزاند.

خرید پُز ندارد!

برخی دارند پُزS 300  مردم! را می دهند! به امید روزی که پُز سامانه های انحصاری و بی رقیب خود را ( که در حال تکمیل هم هست) به دنیا بدهیم، نه پُز “خریدی” که سالهاست از ما دریغ شده و بابتش تعهدات بسیاری به غیرمتعهدترین موجودات تاریخ داده ایم! گرچه تحویل این حق تعلیق شده از سوی دستگاه دیپلماسی و نظامی سپاس فراوان دارد و الاّ الان ۳۵ سال است اورانیوم غنی شده مِلک ایران در کارخانه ی غنی سازی فرانسوی که سهامی آن برای ملت ماست دارد خاک می خورد و هواپیماهای خریداری شده ما دست آمریکا و … این هم می رفت وردست! آنها پس عمیقا سپاسگزاریم.

اما فقط شما را به خدا این سامانه هارا بررسی کنید مثل استاکس نت و این ها خرابکاری و رد گیر و … را نداشته باشد. من که جای آمریکا باشم اجازه نمی دادم این ابزار وارد ایران شود، مگر این که در این آش، مقداری از نمک نجس جاسوسی ام بریزم!

نکته ی دوم نیمه فنی! ماجرا این که این S300  های روسی رقیب پاترویرت به روز شده ی آمریکا هستند و البته مدل های بالاتری چون ۴۰۰S  و S 500     دارند و عیب بزرگ آن این است که هواپیماهای رادار گریز را نمی توانند ردیابی کنند و آنها می توانند این سامانه را  نابود کنند.

دوستی سوال کرد حالا اگر هواپیماهای رادار گریز اینها به ما حمله کنند چکار کنیم!؟

عرض کردم: نگران نباش! آنها موشک و هواپیمای “خدا گریز” ندارن … واسه ی اینه که حمله نمی کنن! قبلا هم برای همین بود هیچوقت خودشون وارد عمل نشدن … گرنگهدار من آن است که من می دانم … آن موقع که خط حرکت موشک های عراق را نگاه می کردیم و نا امیدانه با خط قرمز ضدهوایی هایمان دنبالشان می کردیم هم ما را نگه داشت …

و  هو المعین/    محمود سلمانی

About سردبیر

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …

One comment

  1. هواپیمای “خدا گریز” ندارن
    خیلی مشتی بود حال کردیم