چاپ مطلب چاپ مطلب

“موفقیت ۱۰۰% دولت تدبیر و امید در پروژه های گازرسانی شهرستان لاهیجان”

همای گیلان:  شرکت گاز استان گیلان در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با پایان عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان لاهیجان، موفق به اجرای ۱۰۰% پروژه های بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه ۱۳۹۳ در شهرستان لاهیجان گردید.

photo_2016-08-25_16-09-23

رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت گفت: هم اکنون با گازدار شدن تمامی ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان، ۱۰۰% شهر و روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰% رسیده است.

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان افزود: بمنظور گسترش عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه زندگی، دولت یازدهم با افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه های گازرسانی، فقط در طول ۳ سال گذشته ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان را با بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری و اعتبار معادل ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل نموده است.

حیدری نژاد افزود: در حال حاضر این اداره با بیش از ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه گازدار و ۴۰ هزار انشعاب، روزانه به بیش از ۷۴ هزار واحد مشترک خانگی، تجاری و صنعتی شهرستان لاهیجان خدمات گازرسانی ارائه می نماید.

وی در پایان افزود: در هفته دولت سالجاری ۲۵ روستای شهرستان لاهیجان با بیش از ۹۴ کیلومتر شبکه گذاری و صرف اعتبار ۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند.

photo_2016-08-25_16-09-44

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …