چاپ مطلب چاپ مطلب

مکتب سیاسی امام خمینی (ره) مکتب عقلانیت و معنویت/ بازخوانی گفتمان مکتب امام خمینی(ره) در رشت

همای خبر/سیدصادق آقازاده با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) گفت:
امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت تاریخی همواره زنده است چرا که مکتب سیاسی امام(ره) همواره زنده و پویاست.

سروان پاسدار آقازاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توانست دست غارتگران را از کشور ما کوتاه کرده و بعد از انقلاب نیز به پشتوانه زنده بودن مکتب سیاسی ایشان، همچنان دست دشمنان از این خاک و آب کوتاه مانده است، گفت:
یکی از نکات قابل توجه در مکتب امام خمینی (ره) این بود که هیچگاه معنویت را از سیاست جدا نمی دانستند، چرا که مکتب امام خمینی (ره) بر مبنای عقلانیت، معنویت و عدالت بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه رمز عظمت مکتب امام خمینی (ره) معنویت، صداقت، دشمن شناسی بود، گفت: امام خمینی (ره) همواره مردم را سکان‌دار اصلی انقلاب و رکن نظام می دانستند.

آقازاده با بیان اینکه مکتب سیاسی امام خمینی(ره) روح تازه ای به جهان بخشید، افزود: عمل به تکلیف و عمل برای خدا از ویژگی های مهم مکتب سیاسی امام خمینی (ره) است و عدالت اجتماعى از دیگر تاکیدات امام راحل از منظر سیاسی است که باید به آن توجه نمود.

وی با بیان اینکه جوانان امروز با تاسی از مکتب سیاسی امام خمینی (ره) همواره در تلاشند تا این مکتب زنده و پویا در میان تمام ملت‌های آزادیخواه جهان صادر شود گفت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است، بنابراین نسل به نسل، گفتار، رفتار و منش ایشان باید معرفی و مورد شناخت قرار بگیرد.

آقازاده با اشاره به اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت در راستای ترویج گفتمان مکتب امام خمینی (ره) اقدام به برگزاری نشست های سیاسی، بصیرتی و روشنگری در سطح پایگاه‌ها و مساجد شهرستان رشت کرده است، گفت: برگزاری نشست‌های سیاسی درسطح مساجد شهرستان رشت و برگزاری رزمایش سیاسی مکتب امام خمینی(ره) به صورت مجازی در سطح پایگاه‌ها و مساجد از برنامه‌های انجام شده سیاسی‌ سپاه ناحیه مرکزی رشت در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بوده است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …