چاپ مطلب چاپ مطلب

میر مسعودی: گیلان ۷۲۴ نفر خیر مدرسه ساز دارد

همای گیلان:میر مسعودی  افزود:  از این تعداد خیر  ۹۲ نفر زن  و ۵۲۴ نفر مرد هستند.

IMG09202863

وی همچنین با بیان اینکه ۱۰۸ نهاد و شرکت نیز با مجمع خیران مدرسه ساز  استان همکاری دارند، اظهارداشت: اهمیت مدرسه سازی باید برای مردم بیشتر تبیین شود.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان در پاسخ به این پرسش که گیلان از نظر جذب خیران مدرسه ساز در کشور چه جایگاهی دارد، گفت: این استان تا سال گذشته رتبه یازدهم را در سطح کشور به خود اختصاص داد اما امسال با توجه به ایجاد تغییر و تحولات اساسی باید در رتبه های پنج تا شش باشد.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که در حقیقت ایرانی های مقیم خارج از کشور نیز تمایل به امر مدرسه سازی در استان دارند، نحوه جذب این افراد چگونه است، افزود:  این مجمع دست یاری بسوی همه افراد نیکوکار که می توانند در این عرصه وارد شوند، دراز می کند.

میر مسعودی اظهارداشت: طی سالیان گذشته خیران مدرسه ساز ایرانی مقیم خارج از کشور  ۱۱ پروژه در شهرستان های لاهیجان و رودسر احداث و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

وی اذعان داشت: افرادی که تمایل به امر مدرسه سازی دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجمع خیران مدرسه ساز ، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مجمع خیران مدرسه ساز تماس حاصل یا وجوه خود را به شماره ۵۵۵۲۲۲۲۲.۱۲ بانک سپه (مرکزی ) واریز کنند.

 

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …