چاپ مطلب چاپ مطلب

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر: رد مصوبه شورای اسلامی شهر رودسر در مورد اختصاص زمین برای احداث مصلای نماز جمعه

اختصاصی همای گیلان:سید یزدان میرحبیبی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت:علی الاصول باید بدنبال زمین دیگری برای احداث بنای مصلای نمازجمعه باشیم .
mail.google
وی گفت : مسئولین باید برای ایجاد مصلا بدنبال زمینی باشند که شرایط لازم را داشته باشد و از لحاظ قانونی مشکلی برای بنا و ساخت آن وجود نداشته باشد
وی ضمن تایید خبر رد مصوبه شورای اسلامی رودسر از سوی استانداری گفت : ذکر این نکته را لازم میدانم در زمان طرح بحث احداث مصلا در انتهای خیابان ۷۲ تن شهر رودسر, به اصطلاح در جوار پارک ملت بنده جزو مخالفین بودم و به مصوبه رای ندادم چراکه پس از جلسه شاهد انتقادهای تندی از سوی برخی افراد بودم اما آنچه که برایم مهم بود دقت نظر در ایجاد این مکان سیاسی عبادی بود.
وی افزود پاسخ استانداری به عنوان مرجع ناظر بر شوراهای اسلامی لازم الاتباع است و علی الاصول باید بدنبال زمین دیگری برای احداث بنای مصلا باشیم .
وی این اظهار نظر مرجع ناظر بر مصوبات شوراها را دقیقا منطبق بر خواست اکثریت شهروندان رودسری دانست و گفت : در همان موقع که بحث احداث مصلا در مکان فوق بود مخالفتهای زیادی بود که با رد مصوبه تازه  سرجای خودمان برگشتیم.
وی اظهارامیدواری کرد که این مکان برای همان قصدی که در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار گیرد.
 میرحبیبی افزود : شهر رودسر دارای یک پارک تفریحی و فضای سبز است که آن هم در جنب همان زمینی که بنام مصلئ کلنگ زده شده است واقع است و اعتقاد بنده براین است که تنها پارک شهر رودسر باید در راستای همان زمین گسترش یابد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امیدوارم این مصوبه جهت ایجاد مصلی تایید نشود و آن زمین صرف ایجاد فضای سبز و گسترش تنها پارک شهر رودسر شود تا با توجه به ازدیاد مسافر و همچنین استقبال بی نظیر مردم از فضاهای تفریحی در این مسئله مشکلی نداشته باشیم .
میرحبیبی با بیان این مطلب اذعان داشت مسئولین باید برای ایجاد مصلئ بدنبال زمینی باشند که شرایط لازم را داشته باشد و از لحاظ قانونی مشکلی برای بنا و ساخت آن وجود نداشته باشد .
وی در پایان خاطر نشان کرد :  پیشنهاد میکنم زمین ملقب به وادی رضوان که جنب دانشگاه آزاد است برای این امر مهم برنامه ریزی شود .

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است مدیر …