چاپ مطلب چاپ مطلب

ناظر سابق گمرکات گیلان از تهدید به قتل خود پرده برداشت!

 ناظر سابق گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندر انزلی از بارها تهدید به قتل به دلیل برخورد با قاچاق چیان دانه درشت در این استان خبر داد.

همای گیلان: به نقل از کاشف اسرار، محمد شهبازی امروز درباره وضعیت برخورد با قاچاق چیان در حوزه گمرکات گیلان، اظهار کرد: هدف اصلی از فعالیت گمرک مبارزه با دانه درشت های قاچاق کالا است.

وی خاطر نشان کرد: گمرک در بخش مبارزه با قاچاق کالا در قسمت های مختلف به ویژه کنترل کالاهای مسافری که بدون پرداخت حقوق ورودی وارد کشور می شود تلاش کرده تا مردم بتوانند از مزایای مسافری منطقه آزاد انزلی استفاده کنند.

این مسوول سابق فعالیت منطقه آزاد انزلی را یک امتیاز برای منطقه گیلان و مردم ایران دانست و متذکر شد:گمرک تلاش کرده به بهترین نحو همه مردم بتوانند از امکانات آن استفاده بهینه در چارچوب قانون کنند.

به گفته شهبازی،گمرکات گیلان در این راستا با عواملی که سعی داشتند از مزایای مسافری به منظور مسایل شخصی خویش استفاده کنند و یا قصد حمل کالای قاچاق را داشتند برخورد قانونی کرده است.

وی تصریح کرد:به دنبال برخورد قانونی گمرکات گیلان با این گونه اشخاص متخلف،منجر به این شده قاچاق چیان عمده در معرض خطر قرار گرفته اند و دیگر نمی توانند در واحدهای مسافری گمرک تخلف نمایند مطالبی را در فضای مجازی عنوان و سعی می کنند اذهان عمومی را تشویش بکنند.

ناظر سابق گمرکات گیلان، ابراز کرد: گمرکات استان توانسته با انتخاب مدیران شایسته و به ویژه در مبارزه جدی با قاچاق چیان عمده در حوزه مسافری رسالت اصلی خویش را پیش ببرد و مردم از مزایای در بخش مسافری به شکل خاص و قانونی استفاده ببرند و هم قاچاق چیان بدانند هیچ راهی جهت نفوذ در مسایل گمرکی ندارند و حتمآ با آنان برخورد قانونی می شود.

شهبازی، از تشکیل چندین پرونده کلان برخورد با قاچاق چیان دانه درشت کالا طی سال گذشته و امسال در گیلان خبر داد و اذعان کرد:شش کانتینر حامل قاچاق کالا تحت عنوان:”راکت پینک پونگ”وارد استان و به گمرک اظهار گردید.

به گفته وی داخل کالا پوشاک و لوازم التحریر جا سازی کرده بودند و می خواستند به صورت قاچاق از مبداء گمرک حسن رود وارد کنند که توسط همکاران گمرکی کشف و ضبط شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …