چاپ مطلب چاپ مطلب

نامه رئیس شورای شهر رودسر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

بسم الله النور

“انقلاب ما انفجار نور بود”
امام خمینی(ره)

فرارسیدن ایام الله دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی، تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، سرآغاز فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد؛ روندی که نمود بارز آن را پس از سال‌ها تهدید و تحریم ناعادلانه می توان مشاهده کرد.

دوازدهمین روز بهمن هرسال، شوق انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان ورق میخورد. انقلاب شکوهمند اسلامی که با رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرده و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد. مردم انقلابی ایران نتیجه مبارزات،‌ جان‌فشانی‌ها و استقامتشان را درقالب نظام مقدس جمهوری اسلامی دیده‌اند و برای حفظ وحراست آن، همچون گذشته آماده‌ فداکاری و خلق حماسه های ماندگارند.

تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، فرصت مغتنمی است تا سیره استکبار ستیزانه ملهم از زندگی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و ائمه اطهار(علیهم السلام) و فرزندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی برای عموم جامعه تبیین گردد و آرمان‌های بزرگ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” و جان فشانی ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری از انقلاب اسلامی به نسلهای آینده منتقل شود تا نقشه های شوم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی برای ناکار آمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شود.

کلام الهی “والفجر و لیال عشر”، نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و خدای متعال را شاکریم که اینک سی و نهمین بهار پیروزی انقلابمان که با رهبری و هدایتهای داهیانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به اوج شکوفایی و بالندگی رسیده است را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله غرور آفرین دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان رودسر و دعوت از ایشان همگام با دیگر امت حزب‌الله در سراسر کشور جهت حضور در برنامه های پاسداشت ایام الله دهه فجر و شرکت در راهپیمایی گسترده یوم الله ۲۲ بهمن، از خداوند متعال توفیق ادامه راه روشن و طریق پاک شهداء و امام شهیدان برای خدمتگزاری و تلاش مجاهدانه در تمامی عرصه های انقلاب و سرافرازی ملت بزرگوار ایران را مسئلت مینمایم.

بااحترام
مجتبی کاظمی
شورای اسلامی شهر رودسر

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …