چاپ مطلب چاپ مطلب

ناگفته های فرماندار سیاهکل پس از آتش سوزی جنگل های این شهرستان

اختصاصی همای گیلان، مهندس اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل طی گفتگویی با خبرنگار همای گیلان گفت: یازده و نیم هکتار در یازده نقطه از نقاط مختلف جنگل ها و منابع طبیعی شهرستان در آتش سوختند این درحالی بود که این شهرستان و دو شهرداری سیاهکل و دیلمان از حداقل امکانات و منابع انسانی را دارا هستند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نیمی از شهرستان سیاهکل را جنگل پوشانده است بیان کرد: مقامات کشوری نباید نسبت به منابع طبیعی بی تفاوت باشند، چرا ما نباید از دستگاه های پیشرفته برخوردار باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: آتش سوزی در جنگل های این شهرستان نگاه مسئولانه و متعهدانه رئیس ستاد بحران کشور در جهت صیانت از سرمایه های ملی شهرستان سیاهکل را می طلبد و همچنین نمایندگان شرق گیلان نیز در قبال این پیامدها مسئولیت دارند.

مهندس رضا اسلامی خاطرنشان کرد: از آقای نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور درخواست داریم تا در قبال حفظ جنگل ها نگاه  دلسوزانه داشته باشد و قبل از نابودی جنگل ها باید به فکر باشند.

وی در خصوص وزش باد و میزان خسارات گفت: در بخش دیلمان و پیرکوه ۵۴ سربندی واحدهای مسکونی روستایی و ریزش برخی از دیوارهای محوطه های مسکونی و حدود ۱۶ سربندی طویله های دام سنگین و سبک تخریب گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …