چاپ مطلب چاپ مطلب

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خبر داد: تصویب برگزاری جشنواره «هفته لاهیجان» در لاهیجان و تهران

همای گیلان: نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از تصویب برگزاری جشنواره «هفته لاهیجان» با هماهنگی شهرداری تهران در لاهیجان و تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: تصویب برگزاری جشنواره «هفته لاهیجان» در لاهیجان و تهران

 جواد نجارتمیزکار بعدازظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به تصویب برگزاری جشنواره هفته لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان مانند برخی از کلانشهرهای ایران اسلامی با هماهنگی و یاری شهرداری تهران بزرگ جشنواره‌ای به نام هفته لاهیجان را در شهر لاهیجان و تهران برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان از پیشینه فرهنگی و قدمت تاریخی برخوردار است، افزود: لازم است شهرداری لاهیجان برای ارتقای سطح فرهنگی، شناساندن تاریخ کهن این سرزمین و رشد سرمایه‌گذاری و قابلیت‌های گردشگری خود، اقدام‌های قابل توجهی را انجام دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان هدف از برگزاری جشنواره مذکور را فرهنگی و اجتماعی‌، سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی عنوان کرد و ادامه داد: شورای اسلامی شهر لاهیجان با توجه به تخصص و روابط خوب اداری سعید آگشته شهردار لاهیجان در حوزه شهرسازی کشور و اهمیتی که وی به مباحث علمی در کنار حوزه اجرایی دارد، پس از مطالعه و بررسی ابعاد برگزاری جشنواره با کلیات آن موافقت کرد.

وی برگزاری جشنواره مذکور را فرصتی برای معرفی لاهیجان در کشور و جهان دانست و تصریح کرد: لازم است ۱۶ کمیته کاری در این زمینه تشکیل شود.

نجارتمیزکار تشکیل کمیته‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری، هنر، شهدا و ایثارگران، ارتباطات و تبلیغات، علم و فناوری، صنایع و معادن، مفاخر و نام‌آوران، کشاورزی و محصولات غذایی، مذهبی و فرهنگی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، محیط زیست، بانوان، اقتصادی و مقاومتی، مطبوعات و رسانه‌ها و کارگروه لاهیجان را مهم دانست.

به گفته وی، هر کدام از کمیته‌های مذکور با توجه به نوع فعالیت خود به معرفی ظرفیت‌های شهر لاهیجان در کشور می‌پردازد.

وی از تمام صاحبنظران دعوت کرد تا با عضویت در کمیته‌های مذکور یاریگر مدیریت شهری در اجرای هر چه بهتر جشنواره هفته لاهیجان باشند./ فارس

 

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …