چاپ مطلب چاپ مطلب

نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه در گیلان منتشر شد/ رشت ، آستانه اشرفیه و رودسر

نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه در گیلان منتشر شد/

رشت ، آستانه اشرفیه و رودسر

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج رسمی و نهایی سه حوزه انتخابیه «رودسر و املش»، «رشت و خمام» و «آستانه اشرفیه» مشخص و اعلام شد.

همای خبـر–  جواد شفیعی‌ثابت امروز ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه اظهار کرد: تاکنون آرای منتخب مردم سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه مشخص شده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: در حوزه انتخابیه «رودسر و املش» محمدعلی جانی شوکی با ۱۸هزار و ۵۸۷ رای بعنوان منتخب مردم انتخاب شد، در حوزه انتخابیه «رشت و خمام» که به‌صورت تمام الکترونیک برگزار شد «جبارکوچکی‌نژاد» با ۴۵هزار و ۶۱۴ رای، مهدی فلاح با ۳۴هزار و ۶۸۲ رای و «محمدرضا احمدی سنگری» با ۳۲هزار و ۲۷۳ رای حائز اکثریت آرا و منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند؛ در حوزه انتخابیه «آستانه اشرفیه» ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷هزار و ۴۹۰ رای به‌عنوان فرد منتخب مردم تعیین شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز بزودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس تایید و توافق با هیات‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رشت پس تجمیع ۴۶ صورتجلسه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام / همای خبر

منبع: گیل خبر

About نسرین عشقی

Check Also

شهردار کومله خواستار شد؛ خدمات عمومی  به بخش مدیریت شهری واگذار شود

شهردار کومله خواستار شد؛ خدمات عمومی  به بخش مدیریت شهری واگذار شود درخواست افزایش اختیارات …