چاپ مطلب چاپ مطلب

نحوه پرداخت یارانه ها در سال جدید به دولت واگذار شد

همای گیلان:نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی بودجه ۹۴ در مجلس، گفت: نحوه پرداخت یارانه ها در سال جدید به خود دولت واگذار شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر پنجشنبه در جشن تجلیل از پرستاران معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان کرمان که با حضور سردار چناریان فرماندهی انتظامی استان و جمعی از پرسنل این نیرو برگزار شد، گفت: مجلس در حال بررسی لایحه بودجه و تصویب آن است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد تقریبا تا دو هفته آینده بودجه جمع بندی و بحث آن در مجلس بسته شود، گفت: بحث هدفمندی یارانه ها، احکام بودجه ای، حقوق و دستمزد و سایر موارد بودجه ای در حال جمع بندی نهایی است.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه هدف مجلس کم کردن دغدغه مردم در مسائل اقتصادی برای سال آینده است، خبر داد: در بحث نحوه پرداخت یارانه ها در سال جدید علی الرغم عده ای از نمایندگان، مجلس اختیار تام به دولت داد و با این اتفاق به نظر می رسد تغییر محسوسی در نحوه پرداخت و یا حذف یارانه کسانی که وضع مالی خوبی دارند بوجود نیاید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مجلس تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته است، گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور که بخشی از آن در اختیار نیروی انتظامی است اولویت مجلس است.

پورابراهیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی، نیرویی با قدرت و با صلابت در کشور است که افتخار آفرینی های زیادی در زمینه های مختلف کسب کرده، افزود: نگاه نیروی انتظامی، نگاه قهری به جامعه نیست بلکه نگاه این نیرو به مردم نگاه محبت و سراسر عشق است.

وی عنوان کرد: این نگاه را در همین انجام اقداماتی در حوزه بهداشت و درمان مردم در جامعه می توان مشاهده کرد و این یکی از فعالیت های نیروی انتظامی در جهت خدمات غیر انتظامی به مردم است.

گفتنی است جشن تجلیل از پرستاران معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان کرمان با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و تجلیل از تعدادی از پرستاران نمونه همراه بود.مهر

About سردبیر ارشد

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …