چاپ مطلب چاپ مطلب

نخستین واکنش و پیام رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه پس از آبستراکسیون و عدم حضور دو عضو شورای اسلامی شهر در جلسه فوق العاده شورا به جهت پذیرش استعفاء مهندس ابراهیم نجفی

همای گیلان، امام جعفر صادق (علیه السلام): در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره مبارکه غافر آیه ۴۴) … پناه نمی برد.

مردم شریف و متدین شهرستان آستانه اشرفیه

ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بنده در شورای اسلامی که به قانون و حقوق شهروندی احترام گذاشته و همچنین از تمامی دغدغه ها و پیگیری های مردم فهیم در جهت تصویب استعفای اینجانب از سمت رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه جهت کاندیداتوری و حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که متاسفانه بدلیل عدم حضور آقای علیرضا تربیعی وخانم نرجس محمدوست در سه جلسه فوق العاده منجر به نتیجه نشد.

بی شک اعتماد حداکثری و پیگیری شما عزیزان اینجانب را در مسیر خدمت به مردم از گذشته مصمم تر و دلگرمتر نمود.

باتوجه به همراهی و درخواست مردمی و در راستای احقاق حقوق شهروندی و با عنایت به حق قانونی، اینجانب پیگیری استعفای خود را در مراجع ذیصلاح جهت تصویب، انجام و اطلاع رسانی خواهم کرد و معتقدم زمان بسیاری از مسائل را برای مردم شریف شهرستان آستانه‌اشرفیه روشن‌تر می‌کند.

یقین دارم هر نتیجه ای که حاصل گردد به استناد آیه شریفه:
وَعَسَىٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ ۗ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
(چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن که خیرِ شما در آن است. و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شرِّ شما در آن است. و خدا می‌داند، و شما نمی‌دانید) هر اتفاقی رقم بخورد راضی به رضای خداوند خواهم بود.

والْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ | ارادتمند شما: ابراهیم نجفی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …