چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی :حاجتی استعداد واستحقاق مدیریت داردحیدری فردی اهل تعامل وتسامع است

اختصاصی  همای گیلان:نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی درشورای اداری سیاهکل طی سخنانی گفت : امیدوارم فرماندار جدید نیز بتواند در راستای اهداف دولت تدبیر و امید خدمت رسانی نماید.

 ندیمی سخنان خود را با طرح سوالاتی ادامه داد و گفت : چرا اعتبارات گذاشته شده وارد استان نمی شود؟ دلایل عدم پرداخت خسارات باغات دیلمان و اینکه چرا جاده سیاهکل به دیلمان که در اثر تخریب ماشین های حمل سیمان حاصل شده اصلاح نمی شود و کارخانه سیمان که یک فرصت استثنایی برای شهرستان بوجود آورده است امروز مجالی برای بهانه گیران فراهم آورده است و این نعمت را به نقمت تبدیل کرده است چرا با اینکه موافقت نامه برای این جاده بسته شده اجراءنشودو این صنعت چند صد میلیاردی با این چالش مواجه شود؟

وی افزود : در خصوص جاده سیاهکل به تازه آباد ، متأسفانه بین وزارت نیرو و راه شهرسازی اختلاف وجود دارد که امیدواریم به زودی به راه و شهرسازی تحویل داده و رفع مشکل گردد. ضمن آنکه در مورد جاده سیاهکل به بازکیاگوراب پول اختصاص داده شده اما خرید زمین آغاز نشده است و از استاندار محترم خواست که در حل این مشکلات راهگشا باشند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در خانه ملت خطاب به استاندار گفت :

شما از مسئولین خیلی خوب نظام هستید چه قبل از تصدی پست استانداری و چه اکنون.

ندیمی در ادامه مدیریت واحد ۶ شهرستان هم جوار را در خصوص توزیع منابع اعتبارات خواستار شد.

وی با توجه به ایام بزرگداشت مقام معلم گفت : معلمان در دیلمان جهت احداث واحدهای مسکونی اقدام به خرید زمین لم یزرع نموده اند که با مخالفت جهاد کشاورزی مواجه شده اند که می خواهم این مشکل حل شود.

این نماینده مجلس از استاندار خواست تا از حاجتی فرماندار سابق سیاهکل به جهت استعداد و استحقاقش در مدیریت ها بهره گیرد.

ندیمی ادامه داد : حیدری از افراد خوش خیم ، اهل تعامل و از اعتدالیون و اهل تسامح است.

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …