چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در همایش یک روزه بنیاد مسکن لاهیجان: اقتصاد مهمترین مشکل مردم است نه بر افراشتن پرده تقدیر وتشکر

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در همایش هم اندیشی بنیاد مسکن در لاهیجان گفت: امام علی (ع) فرمود: آدم عاقل باید حرف سنجیده بزند و بین زبان و قلب او سنخیت باشد بنابراین نباید حرفی زد که برای ملت هزینه در بر داشته باشد  و باید بین زبان، قلب و عمل ما سازگاری  وجود داشته باشد.SAM_1175

 ابوذر ندیمی افزود: این جلسه می تواند هم در شناسایی مشکلات به ما کمک نماید و هم اینکه در تصمیم گیری درست ما اثر گذار باشد.

 وی اظهار داشت: امام جمعه این شهرستان در خصوص عدم گازرسانی به روستاها سخن گفتند باید گفت اصلاً دعوای ما با مدیر عامل قبلی گاز برهمین مسئله عدم توزیع عادلانه بود و پرسیده می شود چرا باید شهر همجوار لاهیجان ۷۸ درصد برخورداری داشته باشد اما لاهیجان ۵۷ درصد؟! لذا ارقام عدم توزیع عادلانه گاز رسانی به گیلان با مشاور نفت در میان گذاشته شد.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصاد اذعان داشت: نماینده باید از حقوق مردم دفاع کند و ما این کار را می کنیم و از جنجال و هیاهوی بعضی نترسیده ایم و نمی ترسیم بنابراین مداخلات ما قانونی است بطور مثال مهندس شاملو مکرر به مجلس می آید و از ما درخواست بودجه می کند ومی گوید این بشود و آن نشود این مداخله نیست؟ بلکه من بگویم این تعامل است که باید بین قوا وجود داشته باشد.

 ندیمی آنگاه به استعضای وزیر جهاد کشاورزی اشاره نمود و افزود: بنده به عنوان شانزدهمین نفر از امضا کنندگان استعضا ایشان ،عنوان کردم که آقای وزیر تصمیم گیرنده نیست بلکه کسان دیگر هستند که تصمیم می گیرند.حرف با عملش سنخیت ندارد.

وی تاکید کرد: من متاسفم که بعضی ها به دنبال این  مسائل می گردند که جرا برای برخی پرده نوشته می شود این مشکل ما نیست بلکه مشکل اساسی ما اقتصاد است.

چه جرمی کرده ایم که درتقدیم شهید پیشگام هستیم اما در توزیع امکانات دیده نمی شویم

نماینده مردم در خانه ملت اذعان داشت: ما دنبال خدمت به مردم هستیم و عنوان می کنم که باید در خصوص مشکلات مردم چه کار کرد اما بعضی ها دوست دارند ما را وارد حاشیه کنند.

ندیمی خاطرنشان کرد: چرا استان گیلان عقب مانده است از آقای شاملو سوال دارم  علل عقب ماندگی گیلان در توسعه روستاها چیست. سوال می پرسم که چه جرمی کرده ایم که درتقدیم شهید پیشگام هستیم اما در توزیع امکانات دیده نمی شویم.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بیان داشت: در کشور ما روحانی زیاد داریم اما آیاهمه شهید بهشتی می شوند کسی که هامی رهبر، با سواد و عادل بود.

ندیمی ادامه داد: اگر روستای آباد داشته باشیم اشتغال و مهاجرت بالعکس هم داریم.

وی عنوان کرد: بعضی خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه می دانند ولی وقتی به ما می رسند اصلاً ما را به حساب نمی آورد و اینها درد ماست که داریم.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …