چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در همایش شوراهای لاهیجان: هر دولتی زیر پرچم ولی فقیه و قانون اساسی باشد با او همکاری می کنم

 

اختصاصی همای گیلان:نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت : ما با فراز و نشیب های شوراها آشنا هستیم در دین ما در ۱۴۰۰ سال پیش بر خرد جمعی بکار گرفتن انواع علوم سخن رانده است. همه ما نیازمند مشورت هستیم زیرا انسان بالفطره اجتماعی است و در جمع به تکامل می رسد.

axe9847

ندیمی افزود : ازدواج هم فلسفه اش همین است اما زندگی اجتماعی خروجی هایی دارد که یکی افزایش علم و دیگری اجرای قانون است و در جمع باید حد و مرزها را رعایت کنیم و قانون در جمع رعایت می شود.

وی خاطر نشان کرد : مردم انقلاب کرده اند تا مجلس داشته باشند مردم می خواستند حرف خود را خودشان بزنند اما در شیوه ها متفاوت است مثلاً اختصاص ۱% مالیات به شوراها و دهیاران جهت حل مشکلات روستاها نمونه ای از حرف ملی است که  توسط نماینده باید در مجلس گفته شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت افزود : از وقتی که وزارت کشور رابطه خود را با شوراها قطع کرده اند گویا وزارت کشور هیچ وظیفه ای در قبال آنها ندارد. در حالیکه شوراها مظهر مردم سالاری دینی اند که قرار است توسط خود آنها مدیریت شود.

ندیمی تصریح کرد : البته برخی برای عوام فریبی گفته اند : باید دهیاران را استخدام کرد این در حالی است که این کار عملی نیست.

وی یادآور شد : برایم کار کردن با کدام دولت مهم نیست و هر کس زیر پرچم ولی فقیه و قانون اساسی باشد با او همکاری می کنم و من این حرف را در مجلس ششم که غوغای سیاسی بود گفته ام.

 

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …