چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی، نماینده ادوار لاهیجان و سیاهکل در مجلس : توصیه ما گیلانیان به نمایندگان محترم،  ارجحیت دادن به چهره های شاخص سیاسی و اجرایی گیلان در برابر گزینه های غیر بومی است

ندیمی، نماینده ادوار لاهیجان و سیاهکل در مجلس :

توصیه ما گیلانیان به نمایندگان محترم،  ارجحیت دادن به چهره های شاخص سیاسی و اجرایی گیلان در برابر گزینه های غیر بومی است

با انتخاب استاندار بومی ۵۰ درصد راه را رفته ایم/


اختصاصی همای خبر- بنده دربخش خصوصی فعالیت دارم و رضایت دارم اگر در دولت مورد نظر و اصلح تشخیص داده نشدم به دنبال آن نخواهم دوید و اصرار نخواهم داشت

حق شناس، رمضانپور  و محمدجعفر علیزاده گزینه های مناسبی هستند

در دو برهه در انتخاب استاندار گیلان( آقایان صوفی و سلطانی فر) تاثیرگذار بوده و همکاری داشته ام

–  وقتی شخصیت های اجرایی و آگاه و کاربلد در تراز مقام استانداری در گیلان حضور دارد چرا باید به گزینه های غیر بومی فکر کرد؟!

ابوذر ندیمی نماینده ادوار مجلس  در گفتگویی با محوریت بهترین گزینه برای تصدی استانداری گیلان گفت: این یک خواسته عمومی است که برای گیلان یک استاندار بومی انتخاب شود و چنانچه این اتفاق بیفتد ۵۰ درصد راه را طی کرده ایم چرا که یک شخصیت شایسته و آگاه به امور گیلان ، ظرفیت ها و نقص ها را از پیش شناخته و راهکارهای اجرایی را با تسلط کافی به انجام  خواهد رساند.

ابوذر ندیمی گفت: توصیه ما گیلانیان به نمایندگان محترم،  ارجحیت دادن به چهره های شاخص سیاسی و اجرایی گیلان در برابر گزینه های غیر بومی است و بر این باوریم که استان‌های دیگر نیز در شرایط مساوی برای خود استاندار بومی را به غیر بومیان ترجیح می‌دهند.

وی با بیان آنکه بنده به شخصه در دو برهه در انتخاب استاندار گیلان( آقایان صوفی و سلطانی فر) تاثیرگذار بوده و همکاری داشته ام گفت: وقتی شخصیت های اجرایی و آگاه و کاربلد در تراز مقام استانداری در گیلان حضور دارد چرا باید به گزینه های غیر بومی فکر کرد؟!

ابوذر ندیمی گفت: باید تجارب را در نظر گرفت ؛ ما در گیلان شخصیت های صاحب عناوین کم نداریم که هر یک در جایگاه‌های مختلف اداری ، شهری، روستایی ، استانی توانمندی‌های ویژه دارند و باید دقت شود هر مدیر در تراز و اندازه های خود به کار گرفته شود و اگر قرار بود مدیران ارشد ، از چهره های ملی انتخاب شوند  در تهران راجع به تمام موضوعات تصمیم گیری میشد.

نماینده ادوار مجلس گفت: در دولت خاتمی لیست وزرا که تعریف شدند بنده ۶ نام معرفی کردم که در ابتدا با مخالفت نمایندگان روبرو شد اما با استدلال آنها را قانع کردم و آقای صوفی وزیر تعاون شدند.

وی با ابراز خرسندی از آنکه وزیر ورزش دولت فعلی هم یک گیلانی است گفت: توصیه بنده این است که نمایندگان محترم نه به دنبال گزینه های خاص مد نظر خود بروند و نه بدنبال اشخاصی که بعدها با آنان تعاملات موثر و راهگشا نخواهند داشت.

ابوذر ندیمی با بیان آنکه بنده هم اکنون در بخش خصوصی مشغول به کارم و رضایت از جایگاه شغلی و اجتماعی خود دارم گفت: اگر توفیق داشته باشم وارد عرصه سیاسی میشوم و اگر مورد نظر و اصلح تشخیص داده نشدم به دنبال آن نخواهم دوید و اصرار نخواهم داشت.

ندیمی با نام بردن از چند چهره که در تراز مقام استانداری گیلان هستند و تجربه کافی و مرتبط دارند گفت: آقایان حق شناس، رمضانپور  و محمدجعفر علیزاده که سابقه معاونت عمرانی استانداری را نیز دارد ، انتخابهای مناسبی هستند و بر گزینه های غیر بومی ارجحیت دارند؛ ما نمی‌گوییم استانداران بومی تا کنون همه موفق بوده اند اما اصرار داریم شخصی که زبان ، ظرفیت ها و دردهای گیلان را می‌شناسد باید بر کرسی استانداری گیلان قرار گیرد.

ندیمی گفت: برای استانداری گیلان باید به دنبال عالی‌ترین سطح بود و معیار های عالی برای سطح و حدود مدیریتی استان گیلان تعیین نمود.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

  اسامی منظم‌ترین نمایندگان مجلس اعلام شد 

  اسامی منظم‌ترین نمایندگان مجلس اعلام شد  هیئت‌رئیسه مجلس اسامی منظم‌ترین نمایندگان مجلس دوازدهم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *