چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی: اختلاف سلیقه نشانه اختلاف عقاید نیست/از زحمات حیدری تشکر میکنم/ اسلامی: قبل از اعلام نتایج طرفداران هیچ نماینده حق برپایی جشن ندارند/حق سیاهکل نیست در چنین وضعیتی باشد

اختصاصی همای گیلان: جلسه شورای  اداری شهرستان سیاهکل دراولین حضور رضا اسلامی به عنوان  فرماندار بر گزارشد.

دراین جلسه ندیمی نماینده مردم  سیاهکل و جمعی از مسئولین شهرستان  نیزحضور داشتند.

ندیمی در این نشست ضمن تشکر  از اقدامات حیدری فرماندار سابق سیاهکل  ، حضور اسلامی به عنوان فرماندار این شهرستان را گرامی بر شمرد.

ندیمی افزود: همه ما باید همواره این موضوع را به یاد داشته باشیم که  اگر اختلاف سلیقه ایی وجود دارد این اختلافات عقاید نیست زیرا همه ما شیعه، معتقد به اسلام  و رهبری  هستیم.

IMG_20160127_104215

وی خطاب به اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه  رشته تحصیلی جنابعالی عمران است و نیاز  های اساسی شهرستان  سیاهکل  ددر حوزه عمرانی می باشد موجب شده تا انتظارات از شما افزایش  یافته و امیدواریم بتوانیم از تواناهایی های علمی حضرتعالی  استفاده  نماییم.

ابوذر ندیمی اضافه  کرد: همواره باید مردم را نیز از فعالیت ها و اقدامات مسئولین شهر مطلع ساخت و  از فرماندار تقاضا دارم  تا با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی شهراری  به طور روزانه  مردم را در جریان اقدامات مسئولین شهرستان قرار دهند.

نماینده  مردم لاهیجان  و سیاهکل در مجلس شوررای اسلامی در  خصوص  انتخابات  نیز گفت: نباید بر اساس نتایج بعمل  آمده اررزیابی انتخاباتی صورت گیرد، بلکه باید انتخابات  را  براساس میزان مشارکت اررزیابی  کنیم و  ددر راستای سخنان رهبری که فرمود اگر مخالف نظام  هم هستید رای دهید  گام برداریم.

ندیمی در ادامه از تلاش ها  و پیگیری هایی که در خصوص پروژه  هایی  مانند: جاده  سیاهکل به سراوان،  حل مشکل و راه اندازی درمانبستر دیلمان و همچنین اتاق عمل بیمارستان غدیر سیاهکل،حل مشکل دامداران و دامپروران سیاهکلی و دیلمانی،  احداث ساختمان اطلاعات  در سیاهکل  و…  مطالبی را ارائه  نمود و از فرماندار  خواست تا با جدیت به پیگیری  این مطالبات  بپردازد تا به سرعت  محقق شود.

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در ادامه نیز گفت: در هر پست و مقامی که قرار میگیریم  باید  طوری عمل کنیم که پس از مددتی چه طولانی و چه  کوتاه  ازآن پست کنار رفتیم ریشه های عملکرد ما در آنجا باقی بماند و در واقع کارها را  با دل هایمان به سرانجام برسانیم.

اسلامی اضافه کرد: تمام  دستگاه های با  ریز نگریهایی که انجام می دهند مراقب  تمام امور باشند و دستگاه هایی که  مجری  انتخابات هستند با یکدیگر همکارری کنندد.

وی  با  اشاره به اینکه تمامی مدیران می  بایست در حوزه مدیریتی خود  مسائل را به  ددقت  رصد کنند افزود: طرفداران هیچ نماینده  و گروهی در سطح شهرستان قبل از پایان شمارش آرا و اعلام نتایج از  طریق  مراجع رسمی حق برپایی جشن های خیابانی  راندارند.

فرماندار سیاهکل همچنین با  بیان  اینکه مدیران  تمام  پروژه های تحت  نظر خود را  به دقت  دنبال کنند عنوان کرد: پس از  اشرافیتی که بنده در آتیه  نزدیم  از  مسائل خواهم داشت به شخصه موضوعات را پیگیری خواهم کرد.

رضا  اسلامی اظهار داشت: شهرستان  سیاهکل از  پتانسیل های  بسیار بالایی برخوردار است و  حق  این شهر  نیست که در چنین وضعیتی باقی بماند  و باید از تمامی ظرفیت های  موجود ددر سطح شهرستان  استفاده کنیم تا سیاهکل  را  به جایگاه  واقعی خود برسانیم.

IMG_20160127_104128IMG_20160127_104158

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …