چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی بیان کرد: اختصاص راهکارهایی برای کشف فرار مالیاتی در بودجه ۹۵

همای گیلان: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۹۵ راهکارهایی برای کشف فرارهای مالیاتی در نظر گرفته شده است که با اجرای این ملاحظات ۳۶ درصد به درآمدهای دولت افزوده می‌شود.

58028t.JPG

ابوذر ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه ۹۵، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال ۹۵ نیازها و ضروریات روز کشور مورد دقت قرار نگرفته است به طور مثال این بودجه‌ای است که در شرایط پسابرجام اجرا می‌شد بنابراین باید متفاوت‌تر از وضعیت فعلی تدوین می‌شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ مجلس شورای اسلامی افزود:باید از بخش خصوصی و تعاونی بیشتر استفاده و فرصت بیشتری برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: اتفاق سنگینی در بودجه امسال رخ نداده و یک بودجه معمولی است و این لایحه بودجه تلاش دارد برخی از نیازها را پاسخ دهد اما به هیچ وجه پاسخگوی همه نیازها نیست .

ندیمی ادامه داد: این بودجه‌ها نمی‌توانند مشکل مملکت را حل کرده بلکه نهایتا می‌توانند وضع موجود را در همین شرایط نگه دارند.

وی در تشریح نکات مثبت لایحه بودجه ۹۵ تاکید کرد: در بودجه ۹۵ راهکارهایی برای کشف فرارهای مالیاتی در نظر گرفته شده است که با اجرای این ملاحظات ۳۶ درصد به درآمدهای دولت افزوده می‌شود.//ایسنا

About سردبیر

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …