چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در افتتاح پایانه های حمل و نقل سیاهکل: بسیاری تلاش کردند جلوی فعالیت کارخانه سیمان دیلمان را بگیرند

اختصاصی همای گیلان:  دو پایانه حمل و نقل در بخش دیلمان سیاهکل با حضور ندیمی نماینده مردم لاهیجان ،سیاهکل در  مجلس و اسلامی فرماندار  سیاهکل و ناصر آل محمد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و جمعی از مسئولین شهرستان سیاهکل  به بهره برداری رسید.

ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  در  مراسم افتتاح شرکت  حمل و نقل نادر بار دیلمان گفت: کار خانه سیمان از زمان شروع به کار خود مورد نقد بسیاری از افرادی که سواد اقتصادی و صنعتی ندارند قرار گرفت اما در حال حاظر بحمدالله اتفاقات خوبی رخ داده و امروز سیاهکل به موجب وجود این کارخانه هم از نظر ظرفیت تولید سیمان و هم از لحاظ حمل و نقل در استان دارای جایگاه است.
وی اظهار داشت: بسیاری به طرق مختلف تلاش کردند که راه های توسعه این منطقه و کارخانه سیمان را سد کنند اما جمهوری اسلامی در چنین شرایطی در این مکان سرمایه گذاری کرد.
ابوذر ندیمی افزود: با توجه به کیفیت و نوع سیمان تا چند سال آینده مطمئنا شاهد فوران تقاضا در این مکان خواهیم بود و من امروز خدارا شاکرم که پس از ۳ دوره نمایندگی این اقبال نصیبم گردید تا آثار کارهایی که انجام دادیم را ببینم.
اسلامی فرماندار سیاهکل هم طی سخنانی اظهار داشت: با تاسیس شرکت های باربری به نوعی یکی از پازل های حمل و نقل تکمیل می شود .
اسلامی با بیان اینکه رانندگان کامیون افراد زحمت کشی هستند که با حداقل انتظار در حال فعالیت می باشند گفت: از همه افرادی که در این راستا کمک کردند و موجب رخدداد این اتفاقات خوب در سیاهکل شدند تشکر میکنم.
آل محمد مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل نیز در این مراسم گفت: از لحاظ مراودات حمل و نقلی سیاهکل یک قطب محسوب می شود و در استان نیز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.
آل محمد اضافه کرد: به دلیل تولید کمتر و رکود اقتصادی ، تاکنون نسبت به سال قبل حدود ۳ درصد حمل و نقل سیمان کاهش داشته که امید می رود این کاهش نیز مقطع ایی باشد و باید به آینده امیدوار بود.

شعبانی مدیر عامل شرکت باربری نادر بار دیلم در مراسم افتتاح این شرکت گفت: این شرکت در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و ۳۶۰ متر زیربنا احداث گردید.

شعبانی اظهار داشت: این شرکت با هزینه ایی بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شروع به کار کرده و برای ۱۰ نفر هم ایجاد اشتغال کرده است.

photo_2016-02-07_00-16-29

photo_2016-02-06_23-49-40 photo_2016-02-07_00-00-54

شرکت باربری ره بار دیلمان نیز امروز با حضور ندیمی و اسلامی افتتاح شد.

رنجبر رئیس هیات مدیره شرکت باربری ره بار دیلمان در مراسم افتتاح این شرکت گفت: این باربری حدود ۲ سال شروع به کار کرده است.
وی افزود:بنای این باربری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و با ۴۰۰ متر زیر بنا احداث گردید.
رنجبر همچنین بیان داشت: طبقه اول برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده که به صورت رایگان در اختیار رانندگان قرار میگیرد و طبقه همکف نیز بخش اداری این باربری می باشد.

photo_2016-02-07_00-00-39

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …