چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابه سیاهکل:از اینکه شناسنامه این بیمارستان هستیم به خود می بالیم

اختصاصی همای گیلان:ندیمی، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل ، در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابه سیاهکل گفت: از اینکه شناسنامه این بیمارستان هستیم به خود می بالیم. ندیمی با بیان اینکه من از حق و حقوق مردم نمی گذرم.

11

دکتر پزشکیان از من گله کرد

افزود: در هفته گذشته دکتر پزشکیان که در مجلس ششم وزیر بهداشت بود از من گله کرد و گفت: من انتظار نداشتم با اینکه اینقدر به شما کمک کرده بودم مرا استیضاح کنید اما من به ایشان گفتم کمک های شما صحیح است اما شما یک جا بنده را جا گذاشتید زیرا زمانی که عنوان نمودم سیاهکل نیاز به بیمارستان دارد و شما هم تقبل نمودید بعضی از دوستان شما ما را چرخاندند که اینجانب به همکارانم در کمیسیون بهداشت متوسل شدم و بیمارستان سیاهکل را در کنار بیمارستان های ماسال و رستم آباد ردیف دار کردیم و در ابتدا هم ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ساخت اخذ نمودیم.

 در مجلس هفتم دولت مثل دولت حال گرفتار کثرت پروژه ها بود
وی اظهار داشت: اما وقتی مجلس هفتم نماینده شدم دولت آن زمان مثل دولت امروز به دلیل اینکه از قیل پروژه های نیمه تمام زیادی برجا گذاشته بودند اولویت را به پروژه های نیمه تمام داد اما بالاخره در سال ۸۴ گفتم از منصور قناعی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان که اهل سیاهکل است استفاده کنیم و پروژه را شروع به کار نماییم که در ابتدا قرار بود هیمن مکان را انتخاب نماییم اما دلایل زیست محیطی را مطرح نمودند. وما به اجبار زمین سید وارستان را محل ساخت بیمارستان انتخاب نمودیم کلنگ آن هم به زمین زده شد اما در نهایت همین مکان را جهت ساخت پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی انتخاب شد اما در مجلس هشتم به ما گفتند شما بمانید و ما را رد صلاحیت نمودند.

در ابتدای مجلس نهم منابع جهت ساخت نبود
نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل خاطر نشان کرد: در مجلس نهم زمانی که آمدیم دکتر دستجردی و بهبودی وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بودند و اینجانب در دو مورد امامان جمعه را با خود به همراه بردم یکی مربوط به مصلی لاهیجان بود که حجت الاسلام صرفی پور را با خود بردم و یک مورد هم با حجت الاسلام شیدایی اماک جمعه وقت سیاهکل نزد وزیر بهداشت رفتیم. دکتر دستجردی وعده داد اما منابع نداشت که در اینجا تصمیم گرفتم برای جلوگیری از کاهش فقر و نعمت سلامت یک درصد مالیات بر ارزش افزوده را بالا ببریم و همچنین سهم سلامت یارانه که دولت ها نمی دادند به بخش سلامت اختصاص دهیم که چندین هزار میلیارد به وزارتخانه تزریق شد این شد که امروز شاهد افتتاح اورژانس هستیم البته در آن مقطع ساخت بیمارستان املش هنوز مطرح نشده بود.
ندیمی اذعان داشت: اینها را مطرح می کنیم تا بدانید این کودک چگونه شکل گرفت من بخاطر منابع مردم خیلی از دوستی ها را به هم زدم .
وی در مورد درمان بستر دیلمان تصریح کرد: درمان بستر کاملا تجهیز شده است اما چون مجری آن راه و شهر سازی بود در حال تغییر و تحول می باشد.

چرا بعضی ها دوست دارند دولت را ضهیف جلوه دهند
نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل ادامه داد: چرا بعضی ها می خواهند دولت را ضعیف جلوه دهند آیا منابع دارد و انجام نمی دهد؟ واقعاً این دولت مثل دولت های دیگر خیلی عزم خدمت دارد.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …