چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی: ریشه مفاسد اقتصادی با ایجاد سازمان خشکانده نمی شود

همای گیلان: عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایجاد سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مشکلی را از اقتصاد کشور حل نمی کند، می گوید: ریشه مفاسد اقتصادی با ایجاد سازمان، کارگروه یا ستاد خشک نمی شود، بلکه مشکل در نظام اقتصادی است.

axe100976

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما دارای یک نظام مترقی کاملی از جهت دستاوردهای گوناگون هستیم، ادامه می دهد: چند سالی است که مشکلات  اقتصادی در کشور مشاهده می کنیم و به جای اینکه مسئله را حل کنیم یک کارگروه یا سازمان ایجاد می کنیم.

گفتنی است؛ برخورد با مفاسد اقتصادی که این روزها بسیار آسان است گویا در عمل بسیار سخت بوده به گونه ای که حتی شناسایی برخی مفسدان اقتصادی که ردپایی در اقتصاد دارند،هنوز ممکن نشده از این رو تنها فشار مضاعف بر اقتصاد مشهود بوده که مشکلات بسیاری را رقم زده است.

با وجود اینکه نمی توان ریشه واحدی را برای مفاسد اقتصادی درنظر گرفت؛ اما تمامی کارشناسان بر ضرورت نظارت با هدف جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی هم عقیده اند به گونه ای که اگر کنترل و نظارتی کارآمد بر اقتصاد کشور در کنار شفافیت ساختار اقتصاد حاکم بود،مفاسدی چون فساد ۳ هزار میلیاردی و امثال آن به وقوع نمی پیوست./خانه ملت

About سردبیر

Check Also

اظهارات متناقض منابع طبیعی گیلان و قزوین!

اظهارات متناقض منابع طبیعی گیلان و قزوین! حتی یک مترمربع از جنگل های گیلان به استان های …