چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی نماینده ادوار مجلس : انتخاب پزشکیان انتخاب صداقت است/ انتخاب پزشکیان بر اوضاع خاور میانه و جهان اثرات صلح طلبانه می‌گذارد

ندیمی نماینده ادوار مجلس :
انتخاب پزشکیان انتخاب صداقت است/
انتخاب پزشکیان بر اوضاع خاور میانه و جهان اثرات صلح طلبانه می‌گذارد

اگر در مجلس بودم ، افرادی که در انتخابات نقش‌های پوششی بازی کرده که پس از آخرین مناظره انصراف می‌دادند ، مبالغ خرج شده از کیسه بیت المال برای فرصت‌های تبلیغی و مناظرات را پس میگرفتم

ابوذر ندیمی نماینده ادوار مجلس در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در سیاهکل عنوان کرد:
انتخاب دکتر پزشکیان انتخاب صداقت و شفافیت است ؛ پزشکیان وعده های پوپولیستی و عوام فریب نمی‌دهد چون اصل و بنای کار او بر درستی است و به هموطن خود دروغ نمی‌گوید.

اختصاصی همای خبر

ندیمی گفت: پزشکیان هیچ نقطه سیاهی در گذشته سیاسی و شغلی خود ندارد و اهل دروغ نیست و ریاکاری نیست ؛ عجب آنکه همین شخصیت پاکدست دچار بداخلاقی غرض‌ورزان شد و با حمایت فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری تایید صلاحیت خود را گرفت.

وی در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در سیاهکل خطاب به جمعیت پرتعداد شهروندان گفت: از شما خانمها و آقایان تشکر میکنم که با خود صادقید و بسیار شهروندان دیگر هستند که جای آنها در میان شماست و هنوز به شما نپیوسته اند که امیدوارم در یک عزم جمعی به جمع رای دهندگان بپیوندند.

وی گفت: مدال دیگری نیز برای شجاعت در بروز اندیشه ها شایسته شماست چرا که فردی مدنی هستید و با قانون حرف خود را می‌زنید نه با سکوت.

ندیمی ادامه داد : رای دهندگان انسان‌هایی قانون گرا هستند و مدنیت را با شرکت در انتخابات به همگان نشان خواهند داد ؛ بر اهمیت انتخاب فرد اصلح واقفند و آیه شریفه و تواصو بالحق را اجرا می‌کنند.

وی با اظهار آنکه مهم بودن انسانها به عناوین و القاب نیست بلکه به شخصیت است که تحت عنوان منِ وجودی در جهان پیرامون بروز می‌کند،
گفت: خواستِ مردم باید معیار و میزان باشد و تفاوت ایران قبل و ایران پس از انقلاب اسلامی در جمهوریت آن است.
وی توضیح داد: هر کجا مردم باشند آنجا اسلام هم هست چون اسلام دین فردگرایی نیست و جماعت پسند است چنانکه خداوند عزوجلً فرمود: یدالله مع الجماعه.

ابوذر ندیمی با اظهار آنکه انتخاب ما ریشه در حق و حقیقت دارد و بی اعتنایی به حق در این بزنگاه سیاسی به نفع فرصت طلبان است که خود را به تغافل و ناآگاهی زده و می‌گویند بحث بین رقابت پزشکیان و رقبا نیست و بین جلیلی و قالیباف است گفت: آگاهان با حقیقت مبارزه‌ نمی‌کنند؛ یا تن به حقیقت می‌دهند یا حداقل سکوت می‌کنند.

این چهره سیاسی کشور با بیان آنکه ادبیات نقد، تشخیص سره از ناسره است عنوان کرد: اگر در مناظرات بودم به نقد آنان که می‌گویند ۳۲ سال کشور در دست شما بود و … پاسخ های فراوان داشتم که رئیس جمهور اصلاح‌طلب با رای قاطع و پرقدرت مردمی انتخاب شد.

وی گفت: اکنون هم در مورد آقای پزشکیان بگویم فرقش با دیگر رقبا صادق بودن و مردمی بودن و پاکدست بودن است به شکلی که از حمایت مقام معظم نیز برخوردار شد و با اینکه حضور موثر در صحنه های سیاسی و اجتماعی داشته ، پزشکی حاذق و با تحصیلات آکادمیک دولتی بوده و نه سهمیه ای و برخوردار از امتیازات اعطایی و علاوه بر آن پدری نمونه و همسری وفادار که در فقدان همسر به تنهایی بار مسئولیت سه فرزند را متقبل شد و از عهده پدر نمونه بودن هم بخوبی برآمد.

ندیمی گفت: پزشکیان مرد جنگ بود و شهید تقدیم انقلاب کرده و اکنون از سوی غرض‌ورزان به غیر انقلابی بودن متهم می‌شود! مگر انقلاب فقط مال شماست؟!

وی گفت: حضور شخص پاکدست و آگاهی چون پزشکیان که روحیه جنگ طلبانه ندارد و مسئولانه به جایگاه خطیر خویش در مقابل مردم می‌نگرد هم در اوضاع خاور میانه و هم در مسائل جاری جهان بسیار تاثیرگذار خواهد بود..
وی با اظهار آنکه دولت پیشین را به ناکارآمدی متهم می‌کنند در حالیکه بزرگترین پرونده تخلف قرن در ایران با قائله چای دبش رقم خورد و ۴- ۵ فساد اقتصاد دیگر با واکاوی آن برملا شد و مصیبت برنج های وارداتی نیز به دلیل مطالباتی بود که از هند و چند کشور دیگر نتوانستیم نقد دریافت کنیم و تن به واردات برنج بی کیفیت خارجی دادیم و صنعت چایکاری و برنچکاری کشور با این نابخردی ها زمین خورد.

این نماینده ادوار با بیان آنکه اگر در مجلس بودم از مواردی که پیگیری میکردم آن بود که افرادی که در انتخابات نقش‌های پوششی بازی کرده که پس از آخرین مناظره انصراف می‌دادند ، مبالغ خرج شده از کیسه بیت المال برای فرصت‌های تبلیغی و مناظرات را پس میگرفتم ، مگر مردم بازیچه شما هستند که از امکانات سیمای ملی استفاده می‌کنید، تخریب و فرصت سوزی میکنید و در روزهای آخر به نفع شخص دیگری کنار می‌روید؟!

ندیمی گفت: رهبر فرزانه فرمود ظریف سیاستمداری خوب و متدین است ، پس آنان که با نظرات رهبری فاصله دارند خودشان هستند نه پزشکیان.

وی به ظرفیت جوانان کشور و استعدادهای بی بدیل ایران که از کشور می‌شوند اشاره داشت و گفت: پول و سواد و مهارت دارد از کشور خارج می‌شود و شما چالش‌های مختلف موجود را نمی‌بینید .
ندیمی با ذکر آنکه ۶۰۰ چالش و بحران مهم را در کشور شناسایی کرده ایم گفت: در آمایش سرزمین چه کردید و توزیع منابع را چگونه صرف کردید که با بحران منابع و در راس بحران آب مواجهیم ؟!

وی به شهروندان و هموطنان تاکید داشت : کسی را انتخاب کنید که ملتزم به قانون بوده، نقطه سیاه در گذشته خود نداشته باشد و به اصول راهگشا معتقد باشد.

 

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

مهرجو ، رئیس ستاد فرزندان ایثارگر و شاهد ستاد دکتر قالیباف در رشت عنوان کرد: مردم دیگر آزمون و خطا را نمی‌پذیرند/

مهرجو ، رئیس ستاد فرزندان ایثارگر و شاهد ستاد دکتر قالیباف در رشت عنوان کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *