چاپ مطلب چاپ مطلب

   نشست خبری کاروان خبرنگاران ستاد دهه فجر استان گیلان با فرماندار املش

اختصاصی همای گیلان:جعفری فرماندار املش در این نشست خبری گفت : شما خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد و مشکلات دولت به مردم و همچنین مشکلات مردم به دولت دارید که جای قدردانی دارد.

download (1)

فرماندار املش ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مردم گفت : املش شهرستانی فرهنگ ساز و تمدن ساز بوده است و این مردم بوده اند که همواره در کنار ما با تحمل مشکلات و موانع ما را در پیشبرد پروژه ها یاری رسانده اند.

وی گفت : ۶۸ پروژه عمرانی در این ایام ا.. دهه فجر به بهره برداری می رسد که از مهمترین آن می توان به پروژه های گاز، شهرداری رانکوه، راه و شهرسازی، آبفار ، جهادکشاورزی،  شهرداری  املش، برق، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، بهزیستی و … اشاره نمود.

فرماندار املش اظهار داشت : در کنار پروژه های عمرانی ، برنامه فرهنگی نیز جزء برنامه ها اصلی و مهم شهرستان است که می توان به  دیدار با خانواده شهدا،  زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی مختلف، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه فرهنگی و … اشاره نمود.

لازم به ذکر است بعد از پایان نشست خبری ، کاروان خبری ستاددهه فجر به همراه فرماندار املش دیداری از شرکت قارچ مهر آذر وپارک کیارود داشته اند.

download  download (2) download (3)

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …