چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست روشنگری در مسجد جامع رضوانشهر برگزار شد

همای گیلان، نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه به میزبانی پایگاه حضرت زینب(س) حوزه کوثر بسیج سپاه رضوانشهر در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

?حجت الاسلام والمسلمین ذاکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نهم دی روز تحقق وعده خداوند و نمایش اتحاد ملت ایران اسلامی حول محور ولایت است.

?وی افزود؛ این روز تجلی دست قدرت الهی، تحقق وعده خداوند و نمایش اتحاد و وحدت ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری است.
? ذاکری همچنین با اشاره به آیه ۱۱۱سوره توبه (إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم…) که رهبر انقلاب هنگاه اعطای نشان ذوالفقار به سردارسلیمانی تلاوت کرده بودند، گفت:خداوند در این آیه می فرماید جانها و مالهای مومنان را میخریم.
خداوند سردار سلیمانی و شهدا را خریده است، لذا ما باید دعا کنیم شیطان مارا از مسیر الهی خارج نکند تا خداوند خریدار ما باشد.

?ایشان افزود؛ انسان اگر تمنای مرگ کند(آنهم شهادت در راه خدا) این تمنا نوعی زندگی بخش است چرا که انسان را به مسیری رو به کمال راهنمایی میکند.

? حجت الاسلام والمسلمین ذاکری با توجه به پیش رو بودن ایام فاطمیه طی سخنانی اظهار داشت: امروز خوف من این است که در قیامت با قاتلان حضرت زهرا(س) شریک باشیم، چرا که حق ایشان را به درستی ادا نکرده ایم.
بنابراین خواهران بزرگوار همه شما و خودم را دعوت میکنم که ایام فاطمیه را با شکوه برگزار کنیم.

?ایشان در پایان با اشاره به جایگاه والا حضرت زهرا(س) نزد خداوند و پیامبرش فرمود؛ببینید انسان به چه جایگاهی می رسد که غضبش غضب خداوند را در پی دارد، فاطمه زهرا(س) اینگونه بودند.
حال ببینیم چه کسی در طول تاریخ فاطمه(س)را آزرده است

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …