چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست سرپرست بخشداری ضیابر با رئیس شورای بخش و دهیاران با موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه های دهه امامت و ولایت، بررسی مشکلات روستاها در محل دفتر بخشداری برگزار شد

نشست سرپرست بخشداری ضیابر با رئیس شورای بخش و دهیاران با موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه های دهه امامت و ولایت، بررسی مشکلات روستاها در محل دفتر بخشداری برگزار شد.

ارشاد ره انجام در نشست با رئیس شورای بخش و دهیاران ضیابر با گرامی داشت دهه امامت و ولایت با بیان اینکه دهه امامت و ولایت امسال با شعار ” امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی تعیین شده است، گفت: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی ارزش‌های دینی در جامعه است  که دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به‌عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان خاستگاه و تجلیگاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد لذا باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش‌های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این دهه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، افزود: همه رفتارها و نشست و برخواست های ما باید طبق اوامر امام باشد که بهترین راه ایستادگی در مقابل دشمنان، ولایت پذیری است.

 

ره انجام تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و هیات امناء مساجد نسبت به برگزاری جشن ها در سطح روستاها برنامه ریزی و اقدام نمایند.

 

سرپرست بخشداری ضیابر به موضوع مهم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره نمود و با تاکید بر افزایش مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای ۸ تیر، بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، نوید بخش انتخاب رئیس جمهور مقتدر و آینده ای روشنگری کشور خواهد بود.

 

ره انجام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت گفت: شهید رئیسی عملکرد ویژه از یک رئیس جمهور تبیین کرد یعنی در هر شرایط کنار مردم بود، این میراثی است که از ایشان برای ما باقی مانده است.

 

وی اضافه کرد: باید مردم را برای انتخاب اصلح با توجه به معیارهای رئیس جمهور شهید و نیز شهدای خدمت، از جمله ولایت مداری، ساده زیستی و کار جهادی تشویق کرد.

 

سرپرست بخشداری ضیابر در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دهیاران و شوراهای اسلامی در پیگیری مشکلات روستاها، تاکید کرد: با توجه به اینکه توسعه ورزش روستایی باعث هویت بخشی جامعه روستایی می شود و در کشف استعدادهای درخشان ورزشی موثر خواهد بود، لذا دهیاران نسبت به شناسایی اماکن ورزشی برای توسعه ورزش روستا به منظور استفاده جوانان اقدام نمایند.

 

شناسایی طرح های اشتغال زا در روستاها، نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، مدیریت پسماند جمع آوری و دفع اصولی زباله ها و شاخه زنی درختان و عطف های هرز حاشیه جاده ها و کوچه ها از دیگر موارد مهم این نشست بود

About مدیر خبر1

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *