چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست سیاسی درمسجد مهدیه بازار ناصرکیاده بخش رودبنه برگزار گردید

اختصاصی همای گیلان/بمناسبت دهه مبارک فجر به همت حوزه مقاومت شهید میرسیار ناصرکیاده بخش رودبنه نشت سیاسی عصر یکشنبه درمسجد مهدیه بازار ناصر کیاده برگزار شد.


این نشست با حضور مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان ومسئولین محلی وباحضور بسیجیان و مردم ولایتمدار ناصرکیاده برگزار و در آن حجت‌الاسلام اسدالله نژادبه ایراد سخنرانی پرداخت :
وی ابتدا سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به حاضرین تبریک گفت
وی بابیان اینکه یکی از مهمترین دست آورد های انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام بوداظهارداشت: انقلاب اسلامی با اهدای دویست سی هزار شهید امنیت آن تضمین شده است.
وی بابیان اینکه نباید مشکلات موجود کشور را از جنس انقلاب دانست و آن را به انقلاب اسلامی ربط داد، تصریح کرد: هیچ‌گاه انقلاب به دنبال ترویج دزدی، اختلاس و فساد اقتصادی نبوده است؛ بلکه هر جا که از اصول و ارزش‌های انقلابی فاصله گرفته‌ایم دزدی و اختلاس به وجود آمده است.
وی بااشاره به اینکه تفکر انقلابی سبب پیشرفت در کشور در زمینه‌های مختلف علمی، موشکی، صنایع دفاعی و نظامی، نانو و هسته‌ای شده است، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از تفکر انقلابی سبب به وجود آمدن دزدی و اختلاس در کشور می شود
وی با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی انقلاب قرآنی است انقلابی که مردانی بزرگی چون سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی تربیت شده

در پایان این مراسم به تعداداز بسیجیانی که درغربالگری خانه‌به‌خانه در طرح شهید سلیمانی شرکت داشتند با اهدای لوح تقدیر تشکر بعمل آورده شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …