چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست صمیمی فرماندار لنگرود با بسیجیان: هفته بسیج فرصت قدردانی از زحمات نیروهای مخلص و بی ادعای بسیجی است/ تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود

همای گیلان به نقل ازروابط عمومی فرمانداری لنگرود، « مهندس حیدری »، فرماندار شهرستان لنگرود در نشست صمیمی با تعدادی از بسیجیان که امروز ( چهارشنبه_ ۵ آذر) به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور و سروقامتان جهاد و شهادت، گفت: بسیج مربوط به یک روز و یک هفته نیست بلکه با زندگی کشور و انقلاب پیوند عمیقی دارد و هفته بسیج فرصتی است تا از زحمات بی وقفه نیروهای مخلص و بی ادعای بسیجی تشکر و قدردانی شود.

فرماندار شهرستان لنگرود ، مهم ترین ویژگی شاخص انقلاب ما را مردمی بودن دانست و اظهار کرد: به فرموده امام راحل در جریان انقلاب همه اقشار تاثیرگذار و پای کار بودند و به دنبال انقلاب ، نظام استکباری همواره به دنبال کارشکنی و توطئه بوده و مسئله قومیت ها را مطرح کردند که با هدایت های حکیمانه امام راحل این موضوع رنگ باخت و پس از آن جنگ تحمیلی، تحریم ها، دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی همواره با حضور مردم، بسیج و بسیجیان در اقشار مختلف مرتفع می شود.

مهندس حیدری با اشاره به دفاع از حرم و حریم و گسترش محور مقاومت از غرب تا شرق ، افزود: تفکر بسیجی وابسته به اقشار مختلف نیست و به فرموده مقام معظم رهبری” بسیج جزو هیچ یک از جناح های انقلاب نیست و جریان و روح عظیم جاری به اهداف انقلاب اسلامی است ” و توانست انقلاب را حفظ و تداوم دهد.

نماینده عالی دولت در لنگرود با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و اینکه آمریکا موضوع جنگ با ایران را از وزارت دفاع به خزانه داری خود منتقل و معیشت و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: آمریکا با اینکار درصدد ایجاد فاصله بین انقلاب و مردم است که با هدایت های حکیمانه رهبری نقشه دشمنان خنثی می شود.

وی با اشاره به هیئت اندیشه ورز و تاکید رهبری به تشکیل آن، افزود: امروز اندیشه ورزی و امید به آینده بسیار موثر است‌ و رهبری همواره بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورزی برای هم‌افزایی لایه‌های مختلف بسیج به‌منظور حضور پرقدرت و تأثیرگذار در عرصه‌های گوناگون جامعه تاکید دارند.

مهندس حیدری با بیان اینکه بسیج از بعد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی است که باید این تفکر در جامعه نهادینه شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به جایگاه والای بسیج و بسیجیان، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج باید نمونه اخلاق ، تواضع ، مهربانی و رعایت مقررات باشد هم اکنون نیز در مسیر مبارزه با کرونا همیشه جهادگرانه حضور دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …